Kirpparihinnoitteluapuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppis"

Vieras
Olen viemässä kirpalle tavaraa eikä harmainta havaintoa uusien kestovaippojen hinnoista eli paljonko maksaisit/olet maksanut äitiyspakkauksen ImseVimse uusista ( laput kiinni ) "kuorivaipoista" ja niistä "sisävaipoista" ( en tiedä mitkä oikeat termit on )? Pakkauksessa oli siis 2 "kuorivaippaa" ja 4 "sisävaippaa". Tai toisinpäin eli paljonko olet pyytänyt myymistäsi vaipoista ja menikö kaupaksi?

[QUOTE="kirppis";25527077]Olen viemässä kirpalle tavaraa eikä harmainta havaintoa uusien kestovaippojen hinnoista eli paljonko maksaisit/olet maksanut äitiyspakkauksen ImseVimse uusista ( laput kiinni ) "kuorivaipoista" ja niistä "sisävaipoista" ( en tiedä mitkä oikeat termit on )? Pakkauksessa oli siis 2 "kuorivaippaa" ja 4 "sisävaippaa". Tai toisinpäin eli paljonko olet pyytänyt myymistäsi vaipoista ja menikö kaupaksi?[/QUOTE]

Mä en misään nimessä maksais yli 2€/kpl. Yleensä olen ostanut niitä 0,50-1€ hintaan. Ja kestovaippojen kohdalla se ei ole plussaa että vaippa on uusi, sillä kestovaipat (ainakaan flanelletit) eivät ole uusina hyviä, vaan vaativat useamman pesukerran pohjalle ennen kuin niissä on edes jonkinnäköinen imuteho.

Yhteistyössä