Kirpparihinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millaisia hintoja yleensä on?
Kävin ekaa kertaa kirpparilla ja olin ihan puulla päähän lyöty kun vauvojen bodyt oli 2-3e parhaimmillaan ja toiset myivät samoja 50sentillä. Isompien lasten vaatteet oli esim. farkut 1-2e ja paidat yleensä 1e.
Juhlavaatteista saatettiin pyytää esim 5e.
Onko nämä hinnat teidän kirpparituntijoiden mielestä ok, halpoja, kalliita, mitä?

Noi farkut oli mun mielestä tosi halpoja! Siis isompien lasten. Bodeissa mulla on oma hintamaksimi 1,5e ja silloinkin saa olla aika hiton hieno body! Muuten kuulosti minusta oikein kohtuulliselta.

Mä voin maksaa vaikka 10e bodysta jos se on uudenveroinen ja jotain laadukasta merkkiä. En mä jaksa edes aina katsoa hintaa jos jotain mielenkiintoista tekee mieli ostaa.

Riippuu paljon merkistä, kunnosta ja ulkonäöstä paljon maksaisi. Vaikea sanoa, kun ei näe kuvaa. Mutta kai noi sun esimerkit on ihan halpoja ollut.

Siis mun mielestä siellä oli jotain unelmalöytöjä - vaatteita tosi siistissä kunnossa eurolla yms. eli niistä olisin voinut mielelläni maksaa useamman euron.
Mutta tosiaan nuo kulahtaneet bodyt 2-3e kpl oli kalliita, kun tosiaan muita paljon siistimpiä oli halvemmalla tarjolla.
Jotenkin minusta hinnat oli yleisesti poljettu tosi alas - liekö saavat edes pöytänsä hintaa takaisin, jos kauppa ei käy.

Kirpparilta saattaa löytää tosi halvalla hyviä vaatteita, mut huutonetissä hinnat on välillä ihan älyttömiä, varsinkin ku joutuu vielä maksamaan postikulutkin. Ja jotkut toimittavat vain huutopakettina 8.50?, aika paljon postikuluja johonkin yksittäiseen vaatekappaleeseen....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mun mielestä siellä oli jotain unelmalöytöjä - vaatteita tosi siistissä kunnossa eurolla yms. eli niistä olisin voinut mielelläni maksaa useamman euron.
Mutta tosiaan nuo kulahtaneet bodyt 2-3e kpl oli kalliita, kun tosiaan muita paljon siistimpiä oli halvemmalla tarjolla.
Jotenkin minusta hinnat oli yleisesti poljettu tosi alas - liekö saavat edes pöytänsä hintaa takaisin, jos kauppa ei käy.

niih..jännitän just sitä..mutta olkoon...nyt on kaikki vaatteet myyty melkein..joten...Tuotto ollut (vuoden ajajn pitäny 4 krt x 2 vk) niin 500 euroa....mut seassa oli turvaistuin joka oli yli satkun.

ostan sekä kirpparilta että huuto.netistä. Huutiksesta etsin usein aina jotain tiettyä (esim. lindexin t.rusk vakosamettihaalarit tms.) ja kirpparilla kelpaa usempi erikin juttu, mutta ehdottomasti pitää olla puhtaita, ehjiä ja ei täysin kulahtaneita/nukkaisia. Hyvästä tuotteesta olen valmis maksamaankin, jos se on tosi ihana. Euro pari vaatteesta tuntuu tosi vähältä... Mutta yli viittä euroa maksan harvoin.