Kirppareista

Täydellinen Nainen

Aktiivinen jäsen
05.08.2007
2 554
0
36
Kävin eilen taas pitkästä aikaa kiertelemässä vähän kirppareita, tarkoituksena katsella jos löytyisi pojalle vähän huonompi "piha" haalari talveksi ja vaikka itsellekin jotain kivaa.

Taas olisi tehnyt mieli muutamaan kertaan kirjoittaa niihin hinta lappuihin, että et voi olla tosissas :o
Mikä ihmisiin on tuon hinnoittelun kanssa nykyään mennyt?

Käytettyjä (jo huomaa, että jonkun aikaa käytetty) espritin farkkuja 20-25? :o
Seppälän perusfarkkuja 15?

Lasten todella vanhoja ja kuluneita haalareita 15-20?

Kivoja juttujs ois ollu vaikka kunika, mutta ei kehtaa toisten jo selvästi käytetystä noin karseita hintoja maksaa.

Asunko mie vaan oudolla paikkakunnalla, vai onko muuallakin nykyään ihan yhtä kovat kirpparihinnat??

Sekä että. Toisinaan on kirpparihinnat (siis alhaiset) ja toisinaan saa sitten kirpparillakin maksaa siitä merkistä, joka on vielä siihen hintalappuunkin oikein tekstattu, ESPRITIN farkut, MARIMEKON paita, REIMAN haalari jne. oli kunto mikä tahansa.....

Pyytää saa- hullu se joka maksaa, mutta joskus :headwall:

Mua on monesti houkuttanut ottaa mukaan maalarinteippirulla ja kirjottaa lappu että kaupasta saa halvemmalla tms... Siis ihan järkkyjä pyyntejä. Mä kävin eilen Salon suurkirppiksellä ja meinasin tikahtua nauruun kun joku tahranen ja kulunut bamse-body maksoi 7? siis sillä hintaa sais iskemättömän kaupasta ja kaksin kappalein(ainakin Lindexissä ne myytiin kahen settinä)

Kalliilta kuulostaa. Itse suunnittelen vieväni tyttärieni vaatteita kirpparille myyntiin. Tarkoituksenani on päästä niistä eroon, ei varmaan noilla hinnoilla onnistu. Joitakin lähes uudenveroisia löytyy, mutta ei ne kuitenkaan ole enää uusia. Huutonettiäkin miettinyt, mutta siellä ei vissiin saa myytyä ellei kaikista vaatteista ole omaa kuvaa pitkien tekstien kanssa? Vaatteita, kun sattuu pari kolme laatikollista oleen 50-68 cm ja osan pojille sopivista olen jo pois antanutkin. Kaikki tutut saa vaan poikia.. plaah.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Sekä että. Toisinaan on kirpparihinnat (siis alhaiset) ja toisinaan saa sitten kirpparillakin maksaa siitä merkistä, joka on vielä siihen hintalappuunkin oikein tekstattu, ESPRITIN farkut, MARIMEKON paita, REIMAN haalari jne. oli kunto mikä tahansa.....

Pyytää saa- hullu se joka maksaa, mutta joskus :headwall:

Joo toin on niin.. :kieh:
Täällä yhellä kirppiksellä on itsetehtyjä marimekon pannualusia, laukkuja ym hinnat alkaen 10? ja ihan vinosti vielä ommeltu :D
ja sit oli talvitakki 60?, ihan hyvännäkönen ja siisti takki kylläkin, mutta silti :whistle:

Mä ostin just tytölle Espritin farkut kirpparilta 2? ja olivat ihan uudet siis kaupan hinta lappukin niissä roikkui johon oli tuo kirppis hinta liimattu.

Totta on että joillain ihmisillä on tarkoitus rikastua toiset taas on vieneet tarpeettomat tavarat myyntiin päästäkseen niistä eroon. Ja hintakin kohtuullinen.

Meidän lähistöllä oli muutama viikko sitten pihakirppis ja sieltä sain likalle melkein uuden veroisia vaatteita muutamalla eurolla paikallinen leikkipuisto porukka oli yhteistuumin laittaneet päiväkodin pihalle kirpparin pystyyn ja kaikki halukaat saivat mennä myymään tavaroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Kalliilta kuulostaa. Itse suunnittelen vieväni tyttärieni vaatteita kirpparille myyntiin. Tarkoituksenani on päästä niistä eroon, ei varmaan noilla hinnoilla onnistu. Joitakin lähes uudenveroisia löytyy, mutta ei ne kuitenkaan ole enää uusia. Huutonettiäkin miettinyt, mutta siellä ei vissiin saa myytyä ellei kaikista vaatteista ole omaa kuvaa pitkien tekstien kanssa? Vaatteita, kun sattuu pari kolme laatikollista oleen 50-68 cm ja osan pojille sopivista olen jo pois antanutkin. Kaikki tutut saa vaan poikia.. plaah.

Vaatepaketit menee yleensä ihan kivasti, mutta pitää tosiaan jaksaa kuvata ja kijoitella pitkät sepustukset :D
Kirpparilla varmasti menee jos ovat siistejä ja kohtuu hintaisia. Bodeista miun mielestä se 4? on jo aivan liikaa vaikka olisi miten siisti, kun ei ne paljoa uutena kaupassa maksa. Kirppari on kummiskin kirppari. =)

Mä vien vaatteet kirpparille saadakseni tilaa kaappeihin,hinnat on maksimissaan 5?. Ja siis tuo viiden euron vaate on sitten joku melkeen uus haalari tai muu kalliimpi ulkovaate.

Juu tahtoo kieltämättä välillä olla ihan tolkuttomia hintoja. Mä kävin kans yks päivä kirpparilla ja siellä oli myynnissä sellainen aikas käytetty ja pinttynyt uunivuoka ja hintaa vaivaset 15? :whistle: Ei ollu meinaan kaukana etten rämähtänyt nauramaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Täälläkin löytyy sekä että. Osa on ylihinnoiteltuja, osa alihinnoiteltuja ja osassa hinta kohdillaan. Joskus löytää tosi halvallakin tosi hyvää!

Juu kyl täältäkin löytyy joskus halvalla todella hyvää, niinkun eilen 2 tosi ihanaa laukkua yhteensä 6?.
Mut välillä kyllä ei tiedä että itkiskö vai nauraisko niille hinnoille |O

Katoin kirrpparilla oli pääsiäismunasta tulleita ylläreitä 1e:lla :laugh: . Sitten joku mummo myy 50-luvun aikaisia leninkejään sikakalliilla.
Monesti naurattaa nää 'ilmaislahjat' mitä saa kaupan päälle niitä sitten myydään kirpparilla, kirjakerhon seinäpussukka 5e, elloksen laukkuja, huiveja..

Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Katoin kirrpparilla oli pääsiäismunasta tulleita ylläreitä 1e:lla :laugh: . Sitten joku mummo myy 50-luvun aikaisia leninkejään sikakalliilla.
Monesti naurattaa nää 'ilmaislahjat' mitä saa kaupan päälle niitä sitten myydään kirpparilla, kirjakerhon seinäpussukka 5e, elloksen laukkuja, huiveja..

Sillä hinnallahan saa jo muutaman munan :D :D

Yhteistyössä