kirotut lääkärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Lääkäri anto tuomion olkapäästä... on kuulemma henkistä enemmän tämä minun kipu ja särky... että ei muuta kun jumppaamaan väkisin kättä hammasta purren.

Minulla siis olkapää niin kipeä että ei saa ylös nostettua ja todella kipeä muutenkin (liikerajoittunut)... Olen siis ollu puolvuotta sairaslomalla luulosairauden takia!!!!!!!!!!!!!!

Laitto lähetteen mangneetti kuvaukseen... limapussintulehdusta kun ei kolmekymppiseltä leikata... eikä se voi näitä kipuja muka aiheuttaa....

Raivostuttaa.....

Oletko ollut jo sen kipeän olkapään kanssa kuntoutuksessa? Joskus se vaan on niin, että se oikeanlainen kuntoutus on parempi apu, kuin puukko tai pilleri. Mutta se ei toki ole mukavaa, jos lääkäri viittaa luulotautiin. Ei se silti kaikkien lääkäreitten vika ole, eihän? :)

Minä voin antaa kaikki normivastaukset:

- ne arvauskeskukset jne.
- meidänkin mikko kun kerran valitti korvaansa jne.
- mene yksityiselle jne.
- ton takiä mä just aina inhoan terveyskeskuksia jne.
- ehkäpä lääkärisi oli oikeassa jne.
- voimahali jne.
- mun mummolla kans jne.

Nyt ei tartte muiden enää vastata. =)
-

ja sitte voisit käydä kiropraktikolla... ne tekee ihmeitä kanssa, mun mies käy nyt kiropraktiikkakuuria (12x ) ku sen lantio ja olkapää on jotenki 1cm epätasapainossa nuoruuden urheiluharrastuksen jäljistä, naksahtanu jotenkin vähän ja nyt vasta se korjaantuu... lantio on jo kunnossa.

Sama vika täällä. Mulla molemmat olkapäät, kuopuksen kantamisesta- oli tosi itkuinen lapsi. Vaiva on ollut ny 1,5 vuotta, hitaasti paranemaan päin. Hoidettu tsiljoonalla kortisonipiikillä, nivelreumalääkityksellä, tulehduskipulääkkeillä, lääkkeitä mennyt päivittäin tuon 1,5 vuotta. Kaamee vika. Ei pysty yöllä nukkumaan, ei laittamaan pyykkiä narulle, lapsen nostaminen on tuskaa, vesi nousee silmiin. Takapuolen pyyhkiminen ja pukeminenkin on todella kivuliasta ja hankalaa.

Ymmärrän kyllä tuskasi, ei se ole henkistä! Itse olen käynyt ultraäänissä jne. Magneettikuvaan en ole menossa, vaan leikkaus on seuraava, jos se tästä ei itsekseen parane.

Yhteistyössä