kirottu kytkypuhelin..nimimerkillä vuoden päästä entinen soneran asiakas..

Mulle tuli viesti että maksa lasku ettei liittymä mene kiinni ja minä maksoin.
liittymä meni kiinni kuitenkin?!!!
ja se on vielä miehen nimissä mutta miehen puhelin toimii kaikesta huolimatta mutta mun ei. ja jos joku lasku ois maksamatta myös ukon puhelin olisi kiinni.
En käsitä missä mättää mutta olkoon.
Odottelen vielä pari päivää vaikka puhelin on ollut kiinni jo yli viikon ja sitten soitan ja kysyn mikä on vikana mutta vuoden päästä kun kytky-sopimus loppuu niin tämä irtisanoutuu sonerasta kokonaan.
Esimerkiksi kun tein sopimuksen mulle sanottiin että siihen sisältyy 200min puheaikaa mihin tahansa liittymään ja 50 tekstiviestiä.
kuitenkin joudun kytky sopimuksen lisäksi maksamaan ne puhelut jotka soitan esim elisan liittymään. ja mistä tänä päivänä tietää mikä liittymä kelläkin on :kieh:
Mua on kyllä viilattu linssiin ja aika pahasti :kieh:
niinhän se on että tyhmästä päästä kärsii koko ihminen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Mulle tuli viesti että maksa lasku ettei liittymä mene kiinni ja minä maksoin.
liittymä meni kiinni kuitenkin?!!!
ja se on vielä miehen nimissä mutta miehen puhelin toimii kaikesta huolimatta mutta mun ei. ja jos joku lasku ois maksamatta myös ukon puhelin olisi kiinni.
En käsitä missä mättää mutta olkoon.
Odottelen vielä pari päivää vaikka puhelin on ollut kiinni jo yli viikon ja sitten soitan ja kysyn mikä on vikana mutta vuoden päästä kun kytky-sopimus loppuu niin tämä irtisanoutuu sonerasta kokonaan.
Esimerkiksi kun tein sopimuksen mulle sanottiin että siihen sisältyy 200min puheaikaa mihin tahansa liittymään ja 50 tekstiviestiä.
kuitenkin joudun kytky sopimuksen lisäksi maksamaan ne puhelut jotka soitan esim elisan liittymään. ja mistä tänä päivänä tietää mikä liittymä kelläkin on :kieh:
Mua on kyllä viilattu linssiin ja aika pahasti :kieh:
niinhän se on että tyhmästä päästä kärsii koko ihminen :headwall:
ei se voi noin olla... sulla vaan on sattunu meneen minuutit yli ja laskussa eritellään joka tapauksessa soneran ja muiden operaattoreiden liittymiin soitetut puhelut
 
ei kannata koskaan mennä mihinkään tollaseen mukaan!
kaikki mikä vaikuttaa vähänkin helpolta tai halvalta tulee lopulta paljon kalliimmas kun normaali käytäntö...
köyhällä ei oo varaa halpaan...
 
nuo kytkykaupat on vihonviimoisia, mie varoittelin yhtä kamua noista mut eipä uskonut, nyt on kusessa sen kanssa. Olkoon se Soneran, saunalahden tms.
 
ei se voi noin olla... sulla vaan on sattunu meneen minuutit yli ja laskussa eritellään joka tapauksessa soneran ja muiden operaattoreiden liittymiin soitetut puhelut[/quote]

Olen tosi tarkka noiden minuuttien kanssa ollut alusta asti ja normaalisti jää n. 20minuuttia käyttämättäkin ja silti kk maksu jonka pitäs olla 42e niin saattaa olla 50e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Mulle tuli viesti että maksa lasku ettei liittymä mene kiinni ja minä maksoin.
liittymä meni kiinni kuitenkin?!!!
ja se on vielä miehen nimissä mutta miehen puhelin toimii kaikesta huolimatta mutta mun ei. ja jos joku lasku ois maksamatta myös ukon puhelin olisi kiinni.
En käsitä missä mättää mutta olkoon.
Odottelen vielä pari päivää vaikka puhelin on ollut kiinni jo yli viikon ja sitten soitan ja kysyn mikä on vikana mutta vuoden päästä kun kytky-sopimus loppuu niin tämä irtisanoutuu sonerasta kokonaan.
Esimerkiksi kun tein sopimuksen mulle sanottiin että siihen sisältyy 200min puheaikaa mihin tahansa liittymään ja 50 tekstiviestiä.
kuitenkin joudun kytky sopimuksen lisäksi maksamaan ne puhelut jotka soitan esim elisan liittymään. ja mistä tänä päivänä tietää mikä liittymä kelläkin on :kieh:
Mua on kyllä viilattu linssiin ja aika pahasti :kieh:
niinhän se on että tyhmästä päästä kärsii koko ihminen :headwall:
Näin se menee. Itse otin -2006 vuoden kesäkuussa kytkyn soneralta.
otin vaan 50min puheaikaa ja 50tekstaria.mulla on laskut aina 40e vaikka piti olla jotain 20e luokkaa. Ja monena kuuna ei ole ylittynyt 50min raja ja silti veloitettiin ihan sikana. soitin ja kysyin että miksi mua veloitetaan puheluista vaikka olen puhunut vain 26min yhteensä koko laskutuskautena niin se nainen sanoi että niitä ei ole soitettu soneran liittymään.. JA TODELLAKIN MISTÄ NYKÄÄN TIETÄÄ KENELLÄ ON MIKÄKIN? EI MISTÄÄN!! :( Pyysi tekemään reklamaation ja teinkin ja pyysin sopimuksen purkua... 3kk meni ja vastaus tuli postitse. tyyliin "Emme voi purkaa tekemäänne kytky sopimusta koska emme näe mitään väärää tapahtuneen" jnejne.
Ja mä en ole tähän päivään mennessä vielä edes koskenut siihen puhelimeen. eli on uusi ja paketissaan oleva 6630? Huh... Kun kesäkuu tulee ja kytky umpeutuu niin käyn viemässä sen puhelimen kytkyn poistoon ja myyn sen pois... vaan eipä siitä enää silloin mitään saa. Onhan se kumminkin vanha vaikkain 0min käytetty... :attn:

*muoks* ja minäkin varmistamalla varmistin kahteenkin otteeseen että saahan soittaa kaikkiin liittymiin ja vastaus oli kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
ei se voi noin olla... sulla vaan on sattunu meneen minuutit yli ja laskussa eritellään joka tapauksessa soneran ja muiden operaattoreiden liittymiin soitetut puhelut
Olen tosi tarkka noiden minuuttien kanssa ollut alusta asti ja normaalisti jää n. 20minuuttia käyttämättäkin ja silti kk maksu jonka pitäs olla 42e niin saattaa olla 50e.[/quote]

eli laittako sie siis paperille ylös joka puhelun jälkeen et kauanko tuli puhuttua ettei mee yli... mulla on tuo sama 200min, enkä oo puheluista maksanu mitään ylimäärästä, vain sen kytkymaksun (enkä oo kyll kovin tarkkakaan, minuuttien kanssa)
 
Onko tuossa myös niin, että mitkään palvelunumerot eivät sisälly siihen sovittuun minuuttimäärään? Mulla soneran "minun sonera" tsydeemi ja en oo kertaakaan päässyt sillä sovitulla kk maksulla, vaikka minuutteja ois jäänyt käyttämättä, kun aina on joku palvelunumero ollut käytössä ja se menee heti sen kk maksun päälle. Ei tarvii kuin verotoimistoon tms. soittaa...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Mulle tuli viesti että maksa lasku ettei liittymä mene kiinni ja minä maksoin.
liittymä meni kiinni kuitenkin?!!!
ja se on vielä miehen nimissä mutta miehen puhelin toimii kaikesta huolimatta mutta mun ei. ja jos joku lasku ois maksamatta myös ukon puhelin olisi kiinni.
En käsitä missä mättää mutta olkoon.
Odottelen vielä pari päivää vaikka puhelin on ollut kiinni jo yli viikon ja sitten soitan ja kysyn mikä on vikana mutta vuoden päästä kun kytky-sopimus loppuu niin tämä irtisanoutuu sonerasta kokonaan.
Esimerkiksi kun tein sopimuksen mulle sanottiin että siihen sisältyy 200min puheaikaa mihin tahansa liittymään ja 50 tekstiviestiä.
kuitenkin joudun kytky sopimuksen lisäksi maksamaan ne puhelut jotka soitan esim elisan liittymään. ja mistä tänä päivänä tietää mikä liittymä kelläkin on :kieh:
Mua on kyllä viilattu linssiin ja aika pahasti :kieh:
niinhän se on että tyhmästä päästä kärsii koko ihminen :headwall:
Näin se menee. Itse otin -2006 vuoden kesäkuussa kytkyn soneralta.
otin vaan 50min puheaikaa ja 50tekstaria.mulla on laskut aina 40e vaikka piti olla jotain 20e luokkaa. Ja monena kuuna ei ole ylittynyt 50min raja ja silti veloitettiin ihan sikana. soitin ja kysyin että miksi mua veloitetaan puheluista vaikka olen puhunut vain 26min yhteensä koko laskutuskautena niin se nainen sanoi että niitä ei ole soitettu soneran liittymään.. JA TODELLAKIN MISTÄ NYKÄÄN TIETÄÄ KENELLÄ ON MIKÄKIN? EI MISTÄÄN!! :( Pyysi tekemään reklamaation ja teinkin ja pyysin sopimuksen purkua... 3kk meni ja vastaus tuli postitse. tyyliin "Emme voi purkaa tekemäänne kytky sopimusta. Ja mä en ole tähän päivään mennessä vielä edes koskenut siihen puhelimeen. eli on uusi ja paketissaan oleva 6630? Huh... Kun kesäkuu tulee ja kytky umpeutuu niin käyn viemässä sen puhelimen kytkyn poistoon ja myyn sen pois... vaan eipä siitä enää silloin mitään saa. Onhan se kumminkin vanha vaikkain 0min käytetty... :attn:
Tää vois olla mun kirjottama teksti, meillä juuri näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Onko tuossa myös niin, että mitkään palvelunumerot eivät sisälly siihen sovittuun minuuttimäärään? Mulla soneran "minun sonera" tsydeemi ja en oo kertaakaan päässyt sillä sovitulla kk maksulla, vaikka minuutteja ois jäänyt käyttämättä, kun aina on joku palvelunumero ollut käytössä ja se menee heti sen kk maksun päälle. Ei tarvii kuin verotoimistoon tms. soittaa...
juuri tästä etin just tiedon

Liittymästä veloitetaan sopimuksessa määritelty kuukausimaksu ja palveluiden käytöstä veloitetaan
kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti. Liittymään mahdollisesti valittu puhepaketti sisältää
sopimuksessa määritellyn määrän puheluminuutteja. Puhepakettien puhelut koskevat normaalihintaisia
kotimaanpuheluita, Kotisoitto-puheluita ja puheluita Vastaajaan, mutta ei videopuheluita, tiedonsiirtoa eikä
puheluita yritys- tai palvelunumeroihin. Lisätiedot palveluista Sonera Matkapuhelinliittymä Oppaasta tai
osoitteesta www.sonera.fi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Onko tuossa myös niin, että mitkään palvelunumerot eivät sisälly siihen sovittuun minuuttimäärään? Mulla soneran "minun sonera" tsydeemi ja en oo kertaakaan päässyt sillä sovitulla kk maksulla, vaikka minuutteja ois jäänyt käyttämättä, kun aina on joku palvelunumero ollut käytössä ja se menee heti sen kk maksun päälle. Ei tarvii kuin verotoimistoon tms. soittaa...
juuri tästä etin just tiedon

Liittymästä veloitetaan sopimuksessa määritelty kuukausimaksu ja palveluiden käytöstä veloitetaan
kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti. Liittymään mahdollisesti valittu puhepaketti sisältää
sopimuksessa määritellyn määrän puheluminuutteja. Puhepakettien puhelut koskevat normaalihintaisia
kotimaanpuheluita, Kotisoitto-puheluita ja puheluita Vastaajaan, mutta ei videopuheluita, tiedonsiirtoa eikä
puheluita yritys- tai palvelunumeroihin. Lisätiedot palveluista Sonera Matkapuhelinliittymä Oppaasta tai
osoitteesta www.sonera.fi.
Eipäs tuossakaan sanota että vain soneran liittymiin eikä myöskään sanota suoraan että soitot kaikkiin liittymiin. Toki ymmärrän että siinä sanotaan "Puhepakettien puhelut koskevat normaalihintaisia kotimaanpuheluita". Mutta mä en silti saa selvää...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Onko tuossa myös niin, että mitkään palvelunumerot eivät sisälly siihen sovittuun minuuttimäärään? Mulla soneran "minun sonera" tsydeemi ja en oo kertaakaan päässyt sillä sovitulla kk maksulla, vaikka minuutteja ois jäänyt käyttämättä, kun aina on joku palvelunumero ollut käytössä ja se menee heti sen kk maksun päälle. Ei tarvii kuin verotoimistoon tms. soittaa...
Yritysnumerot ei kuulu pakettiin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anopilla on minun sonera puhepaketti ilman kytkyä mutta kyllä siihen sisältyy soitot mullekin.Mulla saunalahti
Joo, mä voin kans kotimaan puhelut soittaa eri kännykkäliittymiin, ei kuitenkaan lankapuhelimiin, eikä mihinkään palvelunumeroihin. Tai siis voin, mutta ne maksaa erikseen...
 

Yhteistyössä