kirkostahan löytyy huumoria! Mitä mieltä olette logosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jaa. Eihän kaikki mainoskampajat aina ihan osu kohdilleen.

Toisaalta, eihän tuokaan kuva alunperin ole mikään rietas, vaan hedelmällisyyssymboli jota saattaa löytyä kaiverrettuna esimerkiksi vanhojen talojen tai aittojen pielistä, tuomaan onnea hedelmällisyyden saralla talolle.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
No jaa. Eihän kaikki mainoskampajat aina ihan osu kohdilleen.

Toisaalta, eihän tuokaan kuva alunperin ole mikään rietas, vaan hedelmällisyyssymboli jota saattaa löytyä kaiverrettuna esimerkiksi vanhojen talojen tai aittojen pielistä, tuomaan onnea hedelmällisyyden saralla talolle.

Mainonnassa pitäisikin aina miettiä mielikuvia, mitkä syntyy ja tosta ei kovin monelle myönteisiä tule. Vielä jos kohdeyleisö on laaja, niin vielä tarkemmin pitäisi miettiä. Huonoa ja tökeröä mainontaa. Ei ole mikään hyvä logo, jos sitä saa aina selitellä.

Kieksi haluaa vain itse pikku julkuksi, siitä ilmeisesti kyse. Kohta on oma kirkkoveneseurakunta ja itse ylipappina "kastamassa" uusia hengenheimolaisia. Nään jo mielessäni tuon merkin ketjussa roikkumassa "papin" liperien jatkona. Hyvin menee tuolla seurakunnalla kun on noin edistyksellinen vetäjä.

Niinhän tuossa tekstissäkin tuli esille, että hyvä vaan kun muuten niin harmaa ja tasapaksu kirkko onnistuu kerrankin saamaan huomiota ja herättämään ajatuksia. Voidaan varmaan olla montaa mieltä tuosta logosta, mutta takuulla ainakin kaikilta sentään löytyy se mielipide. Joten ei ollenkaan huono veto kirkolta.

Kirkko loistaa negatiivisella julkisuudella. Uudistusmielisyydellä halutaan nuoleskella kirkosta eroavia, vaikka pitäisi miettiä niitä, jotka yhä kaikesta huolimatta kirkkoon kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kirkko loistaa negatiivisella julkisuudella. Uudistusmielisyydellä halutaan nuoleskella kirkosta eroavia, vaikka pitäisi miettiä niitä, jotka yhä kaikesta huolimatta kirkkoon kuuluu.

Tästä oon samaa mieltä. Itse olen siinä ja siinä eroanko, tämän tyyppinen virittely hulabaloo mainonta saattaa vain vahvistaa käsitystäni että kirkko ei todellakaan vastaa ihmisten "huutoon". Aika lyhytnäköistä toimintaa.

Yhteistyössä