Kirkosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paitaressu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paitaressu

Vieras
- Oon yllättynyt ittestäni etten voi antaa miehelleni anteeks (tai no eihän hä oo ollu edes pahoillaan) sitä, että kun tossa Pyhänä kävin kirkossa (auttaa jaksamaan perheen pyöritykses) niin kun en ollut kotona tiettyyn kellonaikaan mennessä (vajaa tunnin myöhästyin) niin mies oli vihainen! niin vihainen että jopa uhkasi mun takii erota kirkosta, eikä kuulema surisi vaikka se kirkko katois tai jotain, kunhan vaan mul ei oisi paikkaa missä rampata (vaik todella harvakseltaan joskus käyn siellä) eikä hänen verorahoillaan sitä ylläpidetä.

Eikö vaimolla joka aina joutuu oleen kotona, saa tosiaan olla elämässään mitään piristystä? :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Jos se oli vaan huolissaan, mutta purkas tunteensa noin?

mistä huolissaan? kait nyt uskonnonvapaus saa minullakin olla :/ en kuulu silti mihinkään lahkoon!

Jos kerran olit tunnin myöhässä, ja et tainnut kertoa miehelles et misä oot, jos normaalisti olet aina tullut kirkonmenojen jälkeen kotiin?
Ja kyllä nainen saa mennä haukkaamaan happea mihin vain. Ja ei, ei mies saa kytätä tekemisiä, MUTTA jos tuo on niin normimeno sulla, ja yhtäkkiä sä et ole ilmoittanutkaan et misä oot ku tuut tunnin päästä..
Mä voin kuvitella jos mun mies tulis töitte jälkee tunnin myöhäs kotii, ja ei olis ilmottanut mihi o jäänyt niin kyl mun mielikuvitus ramppais kaikenmaailman kolareissakin.. :/ Onneks on puhelin, ni saa ilmotettua jos ei tuu just kotii.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Onko jotenkin kirkon syy että sä myöhästyit? Missäs muuten vietit sen tunnin, jos saa kysyä? Kirkonmenojen kestohan on yleensä vakio.

Tädin seurassa :/
mitä pahaa siinä?

No ei sitten niin mitään pahaa. Kai sä miehelles kerroit missä olet ollut ja kenen kanssa? Lapsellinen mies sulla, jos uhkaa sen takia erota kirkosta, että olet ollut tätisi kanss ajossain.. :D Onkohan teillä nyt jotain ihan muuta ongelmaa siinä parisuhteessa? Ei voi olla noin iso asia tuo. Vai eikö miehesi ollenkaan pidä siitä että sä käyt kirkossa? Olisko sen mielestä parempi että sä kävisit vaik baarissa tai uimahallissa tai jotain?