Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En usko mihinkään mitä kristinusko tai kirkko edustaa..
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:mitä sen kirkon pitäis antaa sitte että ette siitä eroais? vai onko se lähinnä se ns. henkinen yhteys joka sinne ei pelaa? tai ettei allekirjoita niitä kirkon toimintatapoja?
ja entäs sitten islamin usko? jos eroaa kirkosta ja paasaa jokapaikassa miten uskonto sucks niin mites semmonen ihminen sitte ykskaks innostuu islamin uskonnosta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin... ja tukeeko kotiäidit (kotihoidontuella olevat) sitä kirkon toimintaa mitenkään rahallisesti? siis maksetaanko myös kotihoidontuesta kirkollisvero? ja jos olette eronneet kirkosta sillonkun olette kotihoidontuella olleet niin kuinkas paljon enemmän sitä rahaa on sitten tilille napsahtanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En usko mihinkään mitä kristinusko tai kirkko edustaa..
Älä viitsi valehdella.
Taatusti uskot.
Koko länsimainen oikeusjärjestelmä on luotu kristinuskon oppien pohjalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En usko mihinkään mitä kristinusko tai kirkko edustaa..
Älä viitsi valehdella.
Taatusti uskot.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No jos ei usko mihinkään jumalaan eikä minkään kirkon tai pyhän kirjan oppeihin niin turha siihen on varmaan kuulua.. Enkä usko ihan äkkiä islamiin tai mihinkään muuhunkaan lahkoihin hurahtavani![]()
Älä viitsi valehdella.
Taatusti uskot.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin... ja tukeeko kotiäidit (kotihoidontuella olevat) sitä kirkon toimintaa mitenkään rahallisesti? siis maksetaanko myös kotihoidontuesta kirkollisvero? ja jos olette eronneet kirkosta sillonkun olette kotihoidontuella olleet niin kuinkas paljon enemmän sitä rahaa on sitten tilille napsahtanut?
Multa menee reilu satanen vuodessa, ja sen maksan mieluusti sitä hyvästä, mitä saan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En usko mihinkään mitä kristinusko tai kirkko edustaa..
Älä viitsi valehdella.
Taatusti uskot.
Jos noin tarkasti käydään analysoimaan.. Esim. mihin minun nyt pitäisi sitten uskoa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:18-vuotiaana erosin. Olisin eronnut aiemmin jos äitini olisi antanut luvan.Mutta niin, heti kun olin 18v täyttänyt, erosin. Syy? En usko raamatun paskaan.
Uskon siihen mitä olen itse nähnyt. Profiili sen taitaa parhaiten kertoa.
Ei ole eiAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:En usko mihinkään mitä kristinusko tai kirkko edustaa..
Älä viitsi valehdella.
Taatusti uskot.
Jos noin tarkasti käydään analysoimaan.. Esim. mihin minun nyt pitäisi sitten uskoa =)
Tarkasti?![]()
Edes pääpiirteittäin.
Ei sun tarvitse mihinkään uskoa, mutta minusta kristinuskon pääperiaatteista "rakasta lähimmäsistäsi niin kuin itseäsi" ei ole lainkaan tyhmästi ajateltu.
Mikset sitten liity johonkin kalevala.yhteisöön ja maksa sinne 2.500 euroa vuodessa jne`?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:18-vuotiaana erosin. Olisin eronnut aiemmin jos äitini olisi antanut luvan.Mutta niin, heti kun olin 18v täyttänyt, erosin. Syy? En usko raamatun paskaan.
hmm... mielenkiintonen ilmasu tuo raamatun paska....
mitäpäs jos ottaisit sen raamatun ihan vaan historiallisena kirjana? niin minäkin teen. se on aika mielenkiintoinen historiallinen teos joka kattaa aika laajan ajanjakson. mie aattelen raamatun hyvin pitkälle samanlaisena teoksena kun esim. kalevala, sekinhän on perimätiedon mukaisesti kokoon kasattu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset sitten liity johonkin kalevala.yhteisöön ja maksa sinne 2.500 euroa vuodessa jne`?Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:18-vuotiaana erosin. Olisin eronnut aiemmin jos äitini olisi antanut luvan.Mutta niin, heti kun olin 18v täyttänyt, erosin. Syy? En usko raamatun paskaan.
hmm... mielenkiintonen ilmasu tuo raamatun paska....
mitäpäs jos ottaisit sen raamatun ihan vaan historiallisena kirjana? niin minäkin teen. se on aika mielenkiintoinen historiallinen teos joka kattaa aika laajan ajanjakson. mie aattelen raamatun hyvin pitkälle samanlaisena teoksena kun esim. kalevala, sekinhän on perimätiedon mukaisesti kokoon kasattu...