Kirkon maahanmuuttaja-mania

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Njaa. Ei Jeesus sanonut mistään muusta että "Tämä on minun ruumiini" kuin leivästä, ja "Tämä on minun vereni" kuin viinistä jotka hän tarjos viimeisenä iltana ennen kuin alkoi rytinät. Sillä aterialla syötiin lammastakin mutta ei siitä ollut mitään kummemmin puhetta.

Jeesus oli monilla aterioillakin vaikkapa jonkun kodissa, mut tuo viimeisen illan ateria oli ainut jossa puhui noin.
Raamattu vois olla aikamoinen kirjasarja, jos sinne olisi kirjattu jokainen Jeesuksen sana edes vuoden ajalta. Ehkäpä se, joka Jeesuksen puheita muistiin merkitsi, oli niin optimistinen, että ajatteli ihmisten ymmärtävän sen perusajatuksen ilman, että tekee luettelon kaikista ruokalajeista, joita Jeesus nautti. Että ihan riittää, kun laittaa sen leivän ja viinin = ruoka ja juoma.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mitä tarkoittaa kaikkivaltias?
Mun mielestä se on jotakin kokonaista, jakamatonta ja muiden yläpuolella tai (ympärillä) olevaa:love:
On se tavallaan kaikkea tuota (tuo jakamattomuus taas pitäis erikseen käsitellä koska kristinuskon Jumala on kolmiyhteinen).
Mut vaikka Jumala on kaikkialla niin hän ei ole sama kuin luotunsa, eli vaikka hän pitää yllä luomakuntaa ja tietää jokaisen atomin, niin hän on erillään siitä.

Sano nyt, Echo, miksi muslimien jumala ja kristiiyjen Jumala ei voi olla yks ja sama
Jos kristityt sanovat, että on vain yksi oikea Jumala ja muslimit sanovat samoin niin silloin se täytyy olla sama jumala.

Mitä tarkoittaa kaikkivaltias?
Mun mielestä se on jotakin kokonaista, jakamatonta ja muiden yläpuolella tai (ympärillä) olevaa:love:

Pienemmäs mittakaavas Batman on Gotham Cityn, Tarzan viidakon aikamoisia valtiaita, mut onha sielki pahiksii.

Eli täst on kyse, mitä kullonenki hocee andersseeni keksii päästään, niillä sit mennää ;)

Äärivasemmisto aloitti kirkon soluttamisen 1960-70 lukujen taitteen tienoilla. Heidän tavoitteenaan oli kirkon tuhoaminen sisältäpäin ja nyt nähdään myyräntyön seuraukset. Ei ole niin hullua ja kristillisyyden vastaista hanketta, etteikö nuo kirkkoa johtavat alkoholisoituneet kommunistit siihen lähtisi.