Kirkkonummen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja star77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

star77

Vieras
Olemme muuttamassa Kirkkonummelle (lähelle keskustaa) kesäkuun alussa. Meillä on kaksi lasta, tyttö 4 v ja poika 1v 7kk. En tunne paikkakuntaa enkä sieltä ketään, joten olisi mukava tutustua alueen äiteihin :)
Mulle saa kirjoitella tai laittaa yviestiä.

Hei !

Täällä yksi tuleva äiti, kirkkonummelta eli meillä la.30.4.06. Eli ä-lomille jään maaliskuussa. Olen itse asunut K.nummella n. 2 vuotta joten tuttavuuksia ei niin hirveästi vielä ole. Olen avoin, sosiaalinen ja toiset huomioon ottava henkilö.Mikäli uusi tuttavuus kiinnostaa niin laitappa meiliä os. tikrubambi@hotmail.com

Hei!
Tervetuloa vaan tänne Kirkkonummelle! Tämä mukava paikka asua lasten kanssa. =) Meidän perheeseen kuuluu minä ja mieheni (ollaan kolmenkympin paremmalla puolella) sekä 2-vuotias pikku mies. Uusi vauva syntyy heinäkuussa.
Asutaan täällä keskustassa ja kotosalla olen pidemmän aikaa lasten kanssa eli mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin. Kaikki muutkin voivat ilomielin vastata!

Kirjoittele niin tutustellaan lisää. :heart:

peppi-lotta@luukku.com :wave:

Heipsan,
Täällä uusioperheellinen äippä-80, joka kohtuu lähelle Kirkkonummen keskustaa (Masalaan) 60km päästä 9/05 muuttanut (omat pojat -99 ja -00 ja yhteisen LA 06/06, miehen-79 "vkl"tytär -02).

En ole juurikaan uusia tuttavuuksia saanut täältä päin, joten en pistäisi pahitteeksi jos joku (äippä, tuleva äippä tms) olisi kaveriseuraa vailla. Mukeloistakin seuraa kenties toinen toisilleen :)

en juurikaan koneella ehdi oleskella, joten ehkäpä s.posti tavoittaa parhaiten: Wendieh@gmail.com

Yhteistyössä