M
memmu
Vieras
Onko ollut apua väsymykseen ja onko ollut helppokäyttää, eli siis oletko muistanut käyttää. Minkälainen kiskasvalolamppu sinulla on? Ym. kokemuksia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla oli entisessa duunissa työnantajan puolesta kirkasvalolamppu ja se oli todella hyvä, aamulla oli tosi virkeä olo kun aloitti duunit valo päällä. Jos olis rahaa niin hankkisin sen kotiinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla oli entisessa duunissa työnantajan puolesta kirkasvalolamppu ja se oli todella hyvä, aamulla oli tosi virkeä olo kun aloitti duunit valo päällä. Jos olis rahaa niin hankkisin sen kotiinkin.
hei minun pitää heti ehdottaa meille töihin sellaista, tehdään vuorotyötä ja yövuorolainen voisi laittaa semmoisen päälle ennen kuin aamuvuoro tulee ja käy aamukahvilleen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Meillä on töissä kahvihuoneen seinällä, muuta oikeasti sitä lamppua pitäs olla aika lähellä, että vaikuttas.
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Mulla on kans töissä sellanen. Pöytämalli. Ihan en nyt osaa sanoo miten tehonnut, mutta muutaman vuoden ollu päällä aina kun siinä istun.
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Mulla on kans töissä sellanen. Pöytämalli. Ihan en nyt osaa sanoo miten tehonnut, mutta muutaman vuoden ollu päällä aina kun siinä istun.
Mistä ostit ja mitä maksoi? Saako niitä alle 100?? :wave: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Mulla on kans töissä sellanen. Pöytämalli. Ihan en nyt osaa sanoo miten tehonnut, mutta muutaman vuoden ollu päällä aina kun siinä istun.
Mistä ostit ja mitä maksoi? Saako niitä alle 100?? :wave: =)
En kyllä tiedä, firma osti =) Ihan sellanen tavallisen kirjoituspöytä-lampun näkönen on.