Kirkasta verta rv 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä :(

Vieras
Aamulla herätessäni pönttöön tuli kirkasta verta. Menin samana aamuna nt-ultraan jossa kaikki näytti hyvältä. Vuotokin oli lakannut.Eikä syytä vuodolle löytynyt. Nyt illalla vuotaa taas. Ihan paniikissa pelkään, että kesken menee. Se olisi kamalaa, kun on jo nähnyt pienenkin liikkuvan jne.
Onko kokemuksia?

Mulla vuoti kirkasta verta noin rv9-15, holahti siis yhtäkkiä pönttöön suurehko määrä, tarkkaa syytä ei löytyny, syyks epäiltiin istukan reunaa. Raskaus suju silti ongelmitta loppuun asti ja terveen lapsen sain. Toivottavasti myös sinulla jatkuu raskaus normaalisti, tsemppiä!

Np-ultrassa ultraaja ei huomannut mitään poikkeavaa.
Nyt kuitenkin vuotoa jo toista päivää. Koska tästä pitää lääkäriin lähteä. Kipuja ei ole, vaan vähän menkkajomotusta.
Istukka oli vähän kohdun suun edessä.

No mitäpä ne lääkärit sille voi? Seuraat vuotoa ja jos tulee kestämättömät kivut tai aivan järkyttävä vuoto niin sitten lääkäriin, soittelet neuvolaan huomenna ja kerrot mitä on käyny niin ne ohjeistaa eteenpäin.

Se istukka siellä varmaan vuotelee. Jos kipuja tulee enemmän ja vuoto lisääntyy ja tulee hyytymiä niin sitten lääkäriin.
Mä olen vuotanut jokaisessa raskaudessa ja kaikki mennyt hyvin. Olen myös käynyt yksityisellä ultrassa ihan oman mielenrauhan takia, sitä suosittelen.

Yhteistyössä