Kirkas vuoto viimeisellä raskaus kolmanneksella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annnas

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
2 453
0
36
Siis en tarkoita veristä vuotoa.

Itselläni on ollut maha kipeä muutama päivänä, tai sen jälkeen aina kun on pitänyt kävellä jonkun matkaa. Sitten on tullut ihan vetistä kirkasta vuotoa. Luin jostain että tämä vuoto voi olla merkki kohdunsuun aukenemisesta. Onko totta??

vetinen valkovuoto?
tai tihkuvaa lapsivettö.
laita pikkuhousuihin värillinen pyyhe siis tysti pala niin näet onko lapsivettä vai valokovuotoa. käy lääkäris tarkistamas jos vaivaa

Valkovuoto mulla on yleensä selvästi sameaa, tää on kirkasta. Ei sitä paljoa tuu ja harvoin.. Eihän ne huomenna tietty mitkään lääkärit oo auki ja reissuunkin pitäs vkl lähteä |O

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Valkovuoto mulla on yleensä selvästi sameaa, tää on kirkasta. Ei sitä paljoa tuu ja harvoin.. Eihän ne huomenna tietty mitkään lääkärit oo auki ja reissuunkin pitäs vkl lähteä |O

mut raskaus aikana voi v.vuoto kirkastua ja olla melkein vettä!
luultiin mullakin lapsivedex mut todennäköstä oli et v.vuotoa. eli seei raskausaikana oo välttämättä sellaista kun normaalisti ja muutuu raskaus aikana

Laita varmuuden vuoksi muovi sänkyyn lantiosta alaspäin. En halua pelotella, mutta mulla tuollainen oli lapsivettä ja yöllä tuli ulos loputkin vedet. Voi olla kyllä myös lisääntynyttä valkovuotoa. Jos se on lapsivettä, pieni aukko umpeutuu itsekseen, jos se on kohdun yläosassa. Alaosassa oleva aukko voi päästää ulos jatkossa enemmänkin vettä ja tällöin on riski tulehduksesta tai supistusten alkamisesta.

kyllä päivysty on auki. vaasassa synnärille päivystys aikaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita varmuuden vuoksi muovi sänkyyn lantiosta alaspäin. En halua pelotella, mutta mulla tuollainen oli lapsivettä ja yöllä tuli ulos loputkin vedet. Voi olla kyllä myös lisääntynyttä valkovuotoa. Jos se on lapsivettä, pieni aukko umpeutuu itsekseen, jos se on kohdun yläosassa. Alaosassa oleva aukko voi päästää ulos jatkossa enemmänkin vettä ja tällöin on riski tulehduksesta tai supistusten alkamisesta.

ehdottomasti lääkäriin jos epäilee lapsivttä eikä mitään muoveja. lääkäri kertoo mitä tehdä!

No ei ne nyt kaikki voi vielä ulos tulla kun viikkoja vasta tasan 30 |O Kun mulla on tullu melko paljon valkovuotoa nyt raskausaikana ja kaikki on yleensä ollut sameaa. Pakko kait käydä päivystyksessä huomenna että uskaltaa minnekää lähteä :|

No ei ne nyt kaikki voi vielä ulos tulla kun viikkoja vasta tasan 30 |O Kun mulla on tullu melko paljon valkovuotoa nyt raskausaikana ja kaikki on yleensä ollut sameaa. Pakko kait käydä päivystyksessä huomenna että uskaltaa minnekää lähteä :|

tottakai kannattaa mennä jos vähäänkään epäilee.
Sinne voi myös soittaa ja mielummin sinne soittaa ja varmistaa kun kuunteleetäällä ohjeita =)

Ja tosiaan se millasta vuotoa on aiemmin ollu ei sano ettei se olisi nyt vetistä.
Koska usein se just loppua kohden kirkastuu ja vetistyy.
Jos on esim joku reikä kohdus niin pitää tulehdukset sun muut pois sulkea ja muutenkin sit ottava rauhallisesti.

et ei kannata siihen uskoa et lapsi pysyy loppuun asti sisällä vaik mitä tulis ja mitä tekis. Ei ne viikot kerro koska se lapsi tulee pihalle.
ei oo tarkotus pelotella mutta kyllä vakavasti moinen asia kannattaaottaa ja jos kerta ite viel epäilee että ei ole valkovuotoa.

Mulla oli kanssa noilla viikoilla tosi vetistä valkkaria ja joskus sitä oikeen lorahty, kuin olis allensa laskenut...
Nyt 40+2 muuttunut klöntiksi, taitaa tulla tulppaa vähitellen...

Yhteistyössä