P Pikachu Aktiivinen jäsen 02.06.2004 3 727 0 36 15.08.2007 #1 miehelle töihin... Meillä kohta vuosi täynnä ja asiat senkun paranee koko ajan! Ja mulla on muuten ekaa kertaa mies joka puhuu tunteistaan ilman kauheeta kaivamista ja utelua!! Taas oli pakko tulla hehkuttaa kuinka onnellinen mä oon.... :ashamed:
miehelle töihin... Meillä kohta vuosi täynnä ja asiat senkun paranee koko ajan! Ja mulla on muuten ekaa kertaa mies joka puhuu tunteistaan ilman kauheeta kaivamista ja utelua!! Taas oli pakko tulla hehkuttaa kuinka onnellinen mä oon.... :ashamed:
L LUOMUNEITO Vieras 15.08.2007 #3 mukavaa lukea välillä juttuja missä ihmiset on oikeasti onnellisia =) kaikkea hyvää teille B)
P Pikachu Aktiivinen jäsen 02.06.2004 3 727 0 36 15.08.2007 #5 Nyt ei sit pysy housuissa kun sain vastauksen!! Oikeesti, miten voi olla näin Love... :heart: *huokaa onnesta*
Nyt ei sit pysy housuissa kun sain vastauksen!! Oikeesti, miten voi olla näin Love... :heart: *huokaa onnesta*
V vieras Vieras 15.08.2007 #7 Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi: Minäkin kirjoitin eilen... :heart: Click to expand... Miten mies suhtautui?
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi: Minäkin kirjoitin eilen... :heart: Click to expand... Miten mies suhtautui?