Kirjotetaan jotain murteella ja arvuutella mistä päin ollaan

  • Viestiketjun aloittaja "Hei"
  • Ensimmäinen viesti
"viv"
Mahdanko osata enää puhua kuten mummuni puhui, koitetaas: Aamusti ku heräsi, mää kattoi ulos klasist ja oliki fiini ilma. Naapuri fröökynä laitto hutlaarii jottai peri hönttii. Ei se silti mul kuulu, mut kyl mää vähä aloi miettimää senkii tarkotusperii. Ina verra mieti, et lährenkö juttelee sille, mut emmää sit viittiny. Mull'o kakko ny uunis ja sitte mää meinaa paakat lisää. Joku kaakku pitäs tehrä ja sualamolloi kans. Ne sualamollot o sellanen tyypilline vanhakansa ruaka tääl. Ei tää kyl ny oikee luanaa. Aika vaikeet o.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";28920909]Käys laittaa toi ikkuna kii. Oot sä käyny kattoo mitä siellon. Ootteks te mun ystävii. Käynks mä hakee sen. Hirveen vaikee kirjottaa just niinku puhuu.[/QUOTE]

Arvauksii?
 
kakskybä
[QUOTE="Vieras";28920909]Käys laittaa toi ikkuna kii. Oot sä käyny kattoo mitä siellon. Ootteks te mun ystävii. Käynks mä hakee sen. Hirveen vaikee kirjottaa just niinku puhuu.[/QUOTE]


Pori? :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28920807]emmää tiiä ossaanko mää kirjottaa ku kaikki sannoo että mulla on iha oma murrekieli mutta emmää siittää oo hernettä nokkaa vetäny.[/QUOTE]

hoksaattako tätä mistä päi on?
 

Yhteistyössä