M
"minä vaan"
Vieras
mies siis humalassa tunnusti ihastuneensa ystäväänsä, naiseen siis. seuraavana päivänä ja siitä eteenpäin vakuutteli rakkauttaan minuun eikä halunnut erota vaikka minä olin siihen 'valmis'... nyt on mennyt ihan hyvin mutta miten hemmetissä tuon kaiherruksen saa pois sydämmestä että voisi olla normaalisti tässä meidän suhteessa? tuntuu että minusta on tulossa ihan pimeä kun mielessä pyörii jatkuvasti että ajatteleeko mies tuota naista ja ja ja ja... ja tuntuu että kohta itse ajan miehen pois tällä käytökselläni ja mustasukkaisuudellani. tuntuu niin pahalta kun haluis vaan olla onnellinen, meillä on mennyt nää muutama viikkoa oikeesti vähän paremmin kun pitkään aikaan mutta en saa mielestä millään tota juttua. mies on sanonut että ottaisin huomioon senkin että hän oli kovassa humalassa eikä edes kunnolla muistanut mitä on puhellut. tuntuu myös että minun pitäisi muuttua jotenkin paremmaksi ja että minussa on paljonkin vikaa kun mies on johonkin toiseen ihastunut.. milloin tämä tunne menee ohi
toisaalta tuntuu typerältä olla näin mustasukkainen ja jopa vihainen koska eihän mies ole tehnyt mitään, ei ole siis pettänyt tai muuta semmoista, meni vaan mulle kännissä ton kertomaan. pystyisittekö te olla ihan normaalisti? aina kun otan asian esille miehen kanssa niin hän vaan toteaa että minun pitäisi jo antaa olla ja jatkaa eteenpäin.... kärsin muutenkin huonosta itsetunnosta ja tuntuu että nyt se on ihan nollissa.