Kirjoittelin eilen, kun ei myyty yskänlääkettä, tapahtumat tänään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmaliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Emmaliina"

Vieras
Kirjoitin eilen, kuinka apteekkiapulainen ei myynyt minulle mustanparran yskänlääkettä, koska näytin " väärinkäyttäjältä" Olen punatukkainen gootti, joka käy apteekissa max. 5 kertaa vuodessa. Soittelin apteekkarille, joka pyyteli anteeksi jne.
Tänään menin apteekkiin ja sama ihminenhän se siellä. Kysyin jälleen yhtä pulloa mustanparran yskänlääkettä. Apulainen haki sen ja maksoin. Sanoin hänelle ystävällisesti, että toivottavasti jatkossa lääkkeiden myynti ei perustu hänellä ko. asiaan. Meitä ns. kunnollisia ihmisiä on myös gooteissa ym.
Hän sanoi,ettei myy enää ikinä minulle lääkettä. Nyt hän joutui, koska apteekkari määräsi. SIIS täh??
Kysyin vähemmän ystävällisesti, että saako hän ostettua haluamansa ruoat kaupasta. Katsoi minua ja sanoi,että tietysti. Vastasin,että kumma juttu, kun ruokaa ilmeisesti väärinkäytetään, sen verran pulska täti on.
Hän sihisi mulle, että häivy saatana tai mikä oletkin.

Otanpa nyt jälleen apteekkariin yhteyttä. Onko tämä ihminen ihminen oikeassa paikassa töissä. Onko niinkuin kaikki muumit laaksossa. Ihmeellistä säätöä pienellä paikkakunnalla, jossa on kaksi apteekkia.

Mä en yleensä puutu ihmisten ulkonäköön ja nytkin inhotti sanoa tuosta ruokajutusta, MUTTA joskus keittää yli. En eläissäni ole väärinkäyttänyt mitään, en edes ruokaa :D

No et nyt enää voi soittaa ja ruikuttaa apteekkarille, kun itse alennuit samanlaiseen sonnan suoltamiseen. Olisit ollut asiallinen, niin olisit voinut myyjästä valittaa.

Noh, soitin juuri apteekkiin ja vt. apteekkari sanoi,että ko. työntekijä otetaan puhutteluun. Pahoitteli tämän käytöstä ja ymmärsi minun ruokakommenttini. Sanoi,että tässä on nyt enemmän keskusteltavaa työntekijän kanssa. Asenneongelmaa ihmisiin ollut aiemminkin. Tämä apulainen on kuulemma lestaadiolainen. Ihme, että minulle tuosta kertoi. En ole kiinnostunut ihmisen uskonnosta tms. Saa uskoa vaikka ufoihin, kunhan käyttäytyy asiallisesti asiakkaille !

• Tykkää
Reactions: pikku yllätys
Riippumatta työntekijän omasta taustasta tai vakaumuksesta, hänen tulee kohdella kaikkia asiakkaita samanarvoisina. Näin ollen lestadiolaisuus ei ole mikään syy eikä puolustus eikä anna oikeutta käyttäytyä asiakaspalvelutilanteessa miten sattuu.

[QUOTE="Emmaliina";29319471]Noh, soitin juuri apteekkiin ja vt. apteekkari sanoi,että ko. työntekijä otetaan puhutteluun. Pahoitteli tämän käytöstä ja ymmärsi minun ruokakommenttini. Sanoi,että tässä on nyt enemmän keskusteltavaa työntekijän kanssa. Asenneongelmaa ihmisiin ollut aiemminkin. Tämä apulainen on kuulemma lestaadiolainen. Ihme, että minulle tuosta kertoi. En ole kiinnostunut ihmisen uskonnosta tms. Saa uskoa vaikka ufoihin, kunhan käyttäytyy asiallisesti asiakkaille ![/QUOTE]

Nyt voitkin sitten kertoa paikkakunnan jotta pääsen tekemään kantelun tästä apteekkarista. Teki melkoisen virheen itse...

Sinuna välttäsin koko apteekkia tästä lähin. Todella leväperäistä ja asiatonta sakkia töissä enemmänkin.

Hävytöntä käytöstä asiakaspalvelutyöntekijältä, ulkonäkö ei ole peruste olla myymättä jos se on ainoa "peruste" hänelle olla myymättä. Joillain uskiksilla on kyllä pipo tai vanne liian kireälle, heitä pitäisi ymmärtää mutteivät edes yritä hyväksyä muita ihmisiä kuin omiansa ja loppua kohdellaan kuin paskaa.
Loistojuttu kun teit valituksen apteekkarille asti ja hienoa kun ainakin lupaa puuttua tuollaiseen roskakäytökseen. Moni ei uskalla valittaa ylemmälle taholle vaan tyytyy jupisemaan internetin palstoilla.

tyypillistä käytöstä farmaseuteille

apteekeissa on usein todella kireä työilmapiiri (=lähes kaikki muikkeleita) ja se näkyy vääjäämättä asiakaskontakteissakin

apteekeissa törmää aina silloin tällöin pikkudiktaattoreihin tiskin takana. johtuu varmaan valkoisesta takista, farmaseutti kuvittelee itselleen lääkärin pätevyydet ja poliisin oikeudet. minulle ei syyskuussa myyty ihan tavallista mietoa yskänlääkettä koska en yskinyt apteekissa ollessani. kun kiellosta huolimatta pyysin kohteliaasti saada ostaa kyseisen tuotteen, uhattiin kutsua poliisi ellen poistu... silläviisiinhän sitä asiakkaita hankitaan. onneksi kotikaupungissani on muitakin apteekkeja, mutta yhden tai kahden apteekin paikkakunnalla siellä tiskin takana pönöttäjälle epäilemättä nousee kusi hattuun nopeasti kun saa hallita toisten terveyttä.

Yhteistyössä