Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
ei se ees haissu,petyin.ku mie ootin kunnon lemppaa,mut ei tullu. :ashamed:
Ai niin mä unohdin juua kahvit tänäänAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
oiskohan muuten peräs jotain vikaa,ku kaiken aikaa röpsöttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin kato kun toi kukkanen kuvittelee, et se tappaa aina kaikki keskustelut. Joo tiedän, sen todellisuuden taju on ihan sumentunut, koska minähän se olen.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täääh?? *polkee jalkaa maahan* haluu tietää mikä on ideana??!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tää on tämmönen ketju, jonka minä voitan, koska kirjoitan tähän viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mikä ketju tää no..?? kauheen pitkäkin?? mikäs tän ketjun sisältö..ei jaksa lukea
Se parhaiten nauraa, joka viimeisenä nauraa vai oliko se se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys :/Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Niin kato kun toi kukkanen kuvittelee, et se tappaa aina kaikki keskustelut. Joo tiedän, sen todellisuuden taju on ihan sumentunut, koska minähän se olen.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:täääh?? *polkee jalkaa maahan* haluu tietää mikä on ideana??!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Tää on tämmönen ketju, jonka minä voitan, koska kirjoitan tähän viimeksi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mikä ketju tää no..?? kauheen pitkäkin?? mikäs tän ketjun sisältö..ei jaksa lukea
En tiiä, mutta oikeesti piereminen on aika hauskaa ja köyhälle halpaa hupiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskohan muuten peräs jotain vikaa,ku kaiken aikaa röpsöttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
:x :x Haisuli ja haisulin kaveriAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:En tiiä, mutta oikeesti piereminen on aika hauskaa ja köyhälle halpaa hupiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskohan muuten peräs jotain vikaa,ku kaiken aikaa röpsöttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:En tiiä, mutta oikeesti piereminen on aika hauskaa ja köyhälle halpaa hupiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskohan muuten peräs jotain vikaa,ku kaiken aikaa röpsöttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
niimpä. ,mut edelleen harmittaa ettei oo lemppaa mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x :x Haisuli ja haisulin kaveriAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:En tiiä, mutta oikeesti piereminen on aika hauskaa ja köyhälle halpaa hupiaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:oiskohan muuten peräs jotain vikaa,ku kaiken aikaa röpsöttää.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko::x Haisuli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulipahan naseva paukku peräpäästä.
Älä suotta vaivaudu...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen nukkuutuun sitten taas huomenna :kieh:
Hyvää yötä ruukataan sanoa |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen nukkuutuun sitten taas huomenna :kieh:
|O tulen kiusallakin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Älä suotta vaivaudu...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä meen nukkuutuun sitten taas huomenna :kieh: