Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Turhaa työ täällä tappelette siitä kuka "voittaa", mä tulin nyt ilmottamaan, että se olen joka tapauksessa MINÄ. Mut kiitti, että teitte tästä "kilpailusta" edes vähän mielenkiintosen. Yritys hyvä, mut se ei riitä. VALITETTAVASTI
hah,ittelles.
äläs kaveri rupee uhoon.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Turhaa työ täällä tappelette siitä kuka "voittaa", mä tulin nyt ilmottamaan, että se olen joka tapauksessa MINÄ. Mut kiitti, että teitte tästä "kilpailusta" edes vähän mielenkiintosen. Yritys hyvä, mut se ei riitä. VALITETTAVASTI
hah,ittelles.
Höh, NYNNY!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:äläs kaveri rupee uhoon.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Turhaa työ täällä tappelette siitä kuka "voittaa", mä tulin nyt ilmottamaan, että se olen joka tapauksessa MINÄ. Mut kiitti, että teitte tästä "kilpailusta" edes vähän mielenkiintosen. Yritys hyvä, mut se ei riitä. VALITETTAVASTI
hah,ittelles.