Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Isä toi kuusen, Isä toi kuusen
Mistä sä ton löysit |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Meillä on muovinen ja se on tuola kaapissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
=)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Isä toi kuusen, Isä toi kuusen
Riko hiukkasen kirjesalaisuutta ja kerro mitä toivoit pukilta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
IhanaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::xmas:
Suklaata ja kirjanAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Riko hiukkasen kirjesalaisuutta ja kerro mitä toivoit pukilta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Joulupukki,joulupukki,valkoparta vanhaukki,käypä tänne,emme pelkää,isä antaa sulle selkään.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oi kuusipuu, oi kuusi puu ja lehväs uskolliset
Mutta kun mä etin omaani :'(Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis vie toi kätiksen mamba kauas pois |O
Heissuli vei ja hellät tunteet :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaahas, mä meen laittaa sapuskaa neitin eteen ja omaan suuhuni :xmas:
Et se on niinku heiipa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kukis vie toi kätiksen mamba kauas pois |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaahas, mä meen laittaa sapuskaa neitin eteen ja omaan suuhuni :xmas:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Heissuli vei ja hellät tunteet :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jaahas, mä meen laittaa sapuskaa neitin eteen ja omaan suuhuni :xmas:
mie syön geishaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kauhia nälkä, pakko käydä syömässä :wave: