ja sitte ku se tulee kotiin,se on kännis ja haisee pahalle...se oli nääs työreissussa hesassa tänään. :x
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nyt mä taidan hipsiä tonne....
joo,luulisin että ihan kevyesti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huomen varmaan menee 10 000 rikki :xmas:
Juu tajusin joo, mutta mua kiinnostas tietää miten ihmemies tuosta kuvan tilanteesta selviytyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:se juontaa siitä,ku kerran mie jutskasin tipsun kaa...ties mistä en enää muista...ai nii se oli menossa kauppaan ja sano et mies tulee kohta ja pitää lähtee.ni siihen mie sit sanoin että onpas ihmemies ku vie siut...siis "ihmemies" tajusitko? ja siitä lähti tää macgyveri nimitys,eli tipsun mies on macgyveri tai kavereitten kesken vaa gyveri.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Juu tajusin joo, mutta mua kiinnostas tietää miten ihmemies tuosta kuvan tilanteesta selviytyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:se juontaa siitä,ku kerran mie jutskasin tipsun kaa...ties mistä en enää muista...ai nii se oli menossa kauppaan ja sano et mies tulee kohta ja pitää lähtee.ni siihen mie sit sanoin että onpas ihmemies ku vie siut...siis "ihmemies" tajusitko? ja siitä lähti tää macgyveri nimitys,eli tipsun mies on macgyveri tai kavereitten kesken vaa gyveri.
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Miksi työ olitte unohtaneet nostaa meidän pyykit koneesta |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kipasee laittamaan ja hakee jotain herkkua
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kätevä on nopea käänteissään Annapas nyt Emänälle vinkkejä viikonlopun menuusta...pää lyö tyhjää...mitä ruokaa tekisi viikonloppuna :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Nyt vähän mulla välähti...mites olisi ihan makkarakastike ja potut...sitten voisi tehdä illalla tortilloja
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Kerkeetkös muuten noita muita juttuja seuraamaan???? Meinaan vaan, että onpas tuolla vähän vauhtia....
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Vähän on joissakin *kaivatko verta nenästä* menoa.... On vähän sellainen tunne, että bannia taitaa kohta napsahtaa....