ihanaa tääl on muitakin... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave: :wave: :wave:
Eipäs etuilla rivissä!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa tääl on muitakin... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Eipäs etuilla rivissä!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ihanaa tääl on muitakin... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vili43::wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kuka on kingi, LUMIKKO on kingi!!
Kuka on kingi, LUMIKKO on kingi!!
Ja nyt ei kukaan lähde minnekkään |O . Kato mää oon vähä niinku kunkku ja mä määräänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan,sitten työ tuutte tänne kun miun pitää lähtee.
Oonpas |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Kuka on kingi, LUMIKKO on kingi!!
Kuka on kingi, LUMIKKO on kingi!!
äläs yritä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja nyt ei kukaan lähde minnekkään |O . Kato mää oon vähä niinku kunkku ja mä määräänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan,sitten työ tuutte tänne kun miun pitää lähtee.
Ei tv:tä, eikä ruokaa |O . Ja muahan ei tänne yksin jätetä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja nyt ei kukaan lähde minnekkään |O . Kato mää oon vähä niinku kunkku ja mä määräänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan,sitten työ tuutte tänne kun miun pitää lähtee.
ku toi bb alko just...iltapalaakin pitäs tehhä.
voi kurjuus. :hug: meilläkin esikko on kuumeessa ja oksenteli viime yönä,vasta pari viikkoa sitten oli kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidän vauva on taas kipeä :'( . Kuumetta ja nuhaa . Ei varmaan ole ollut kun pari viikkoa terve ja taas kipeä :/
sie alat olla hiukkasen pelottava,oi teidän suuruutenne.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei tv:tä, eikä ruokaa |O . Ja muahan ei tänne yksin jätetä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja nyt ei kukaan lähde minnekkään |O . Kato mää oon vähä niinku kunkku ja mä määräänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan,sitten työ tuutte tänne kun miun pitää lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi kurjuus. :hug: meilläkin esikko on kuumeessa ja oksenteli viime yönä,vasta pari viikkoa sitten oli kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidän vauva on taas kipeä :'( . Kuumetta ja nuhaa . Ei varmaan ole ollut kun pari viikkoa terve ja taas kipeä :/
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sie alat olla hiukkasen pelottava,oi teidän suuruutenne.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei tv:tä, eikä ruokaa |O . Ja muahan ei tänne yksin jätetä |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ja nyt ei kukaan lähde minnekkään |O . Kato mää oon vähä niinku kunkku ja mä määräänAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kiitti vaan,sitten työ tuutte tänne kun miun pitää lähtee.
Meillä kans kävi =)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:*lahjoittaa nukku-ukkelin eteenpäin kun meillä kävi jo* =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meillä kans kävi =)Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:*lahjoittaa nukku-ukkelin eteenpäin kun meillä kävi jo* =)
Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi kurjuus. :hug: meilläkin esikko on kuumeessa ja oksenteli viime yönä,vasta pari viikkoa sitten oli kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidän vauva on taas kipeä :'( . Kuumetta ja nuhaa . Ei varmaan ole ollut kun pari viikkoa terve ja taas kipeä :/
ISO :hug: sairaille :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi kurjuus. :hug: meilläkin esikko on kuumeessa ja oksenteli viime yönä,vasta pari viikkoa sitten oli kipeenä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Meidän vauva on taas kipeä :'( . Kuumetta ja nuhaa . Ei varmaan ole ollut kun pari viikkoa terve ja taas kipeä :/
ISO :hug: sairaille :heart: