onks hää siun pien?oli tai ei kuiteskii sulonen ja ihana ilme.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Se irvistää nykyään aina kun näkee kameran :/Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:onks hää siun pien?oli tai ei kuiteskii sulonen ja ihana ilme.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
On joo, mahtavat värit ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
valtavan ihana rasti,WAU!!!!!!!!!!!!!!
paas niistäen nokkas...nii miullakin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on nuha :snotty:
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:On joo, mahtavat värit ja kaikkiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
valtavan ihana rasti,WAU!!!!!!!!!!!!!!
Ei auta, sitä valuu aivoista asti :| . Tää johtuu siitä et oon kattonut liikaa kukkasen moshausta |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paas niistäen nokkas...nii miullakin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on nuha :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei auta, sitä valuu aivoista asti :| . Tää johtuu siitä et oon kattonut liikaa kukkasen moshausta |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paas niistäen nokkas...nii miullakin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on nuha :snotty:
:hug: samassa veneessä ollaan ystävä hyvä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave:
Siis täällä on ollu illalla/ yöllä bileet ja mä en oo ollu mukana.
Täällä on aamu laulettu joululauluja ja mä en oo ollu mukana.
Täällä on suunniteltu pikkujouluasuja ja mä en oo ollu mukana.
BYÄÄÄÄÄHH
Mut sulle on varattu toi vasemmainen puku tosta kukamieoon asu esittelystäAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave:
BYÄÄÄÄÄHH
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Ei auta, sitä valuu aivoista asti :| . Tää johtuu siitä et oon kattonut liikaa kukkasen moshausta |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:paas niistäen nokkas...nii miullakin. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla on nuha :snotty:
okkei,syytetään kukkasta...se muuten varmaa nukkuu viel,ku pitää puol yötä riekkua tääl...ilman meitä...mie en ymmärrä tollasta käytöstä. :kieh:
*snif* no sitten... hyvä niin *snif snif* :hug: Vähän helpottiAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::hug: samassa veneessä ollaan ystävä hyvä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave:
BYÄÄÄÄÄHH
Jaahas! Jä mä jäin sitten ilman.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut sulle on varattu toi vasemmainen puku tosta kukamieoon asu esittelystäAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave:
BYÄÄÄÄÄHH
Joo ja yöllä ollut bileet ja ne bile-hileet saavat kuulla kunniansa, kun saapuvat paikalle |O
Oih, Kiitti!Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mut sulle on varattu toi vasemmainen puku tosta kukamieoon asu esittelystäAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::wave:
BYÄÄÄÄÄHH
Joo ja yöllä ollut bileet ja ne bile-hileet saavat kuulla kunniansa, kun saapuvat paikalle |O
joo...Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Otetaas kimppahali
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo...Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Otetaas kimppahali
tää ois niiku aikast herkkä...