Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jätä mun tättärä rauhaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:*Nappaa keppihepan kainaloonsa ja juoksee räkättäen ympäri palstaa*Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jätä mun tättärä rauhaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:*Nappaa keppihepan kainaloonsa ja juoksee räkättäen ympäri palstaa*Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun vieressä on tällänen kirppu poni, joka vinkuu, heittelee mua tutilla, repii kädestä....jaahas nyt lensi nalle :kieh: ...ja missä on nukkumatti |O |O
Mun lumikki kissa oli tollanen persialainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mun lumikki kissa oli tollanen persialainen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
Joo. nyt käydään kyllä jo yli kierroksillaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
ollaapas sitä pirtsakkaa...
Perkule, varastit tän sivun alotuksen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:pakko tuppautua etä saa 200 rikki
Eiku napsuttele LOLAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
Äläkä ala taas väittelemään |O Läpsyttele ne käpälät yhteen nyt vaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Eiku napsuttele LOLAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
Eiku LOL LOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLLLO |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Äläkä ala taas väittelemään |O Läpsyttele ne käpälät yhteen nyt vaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Eiku napsuttele LOLAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
Säähän nyt varsinainen duracell-pupu ootAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kelatkaa, mä oon juonut tänään litran kahvia
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Eiku LOL LOLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLLLLO |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Äläkä ala taas väittelemään |O Läpsyttele ne käpälät yhteen nyt vaan |OAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Eiku napsuttele LOLAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on niin kädet yhteen lyö, jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen, jos lysti on niin kädet yhteen lyö.
Ja mä en oo muistanu aamukahvin jälkeen juoda yhtä ainuttakaan kuppia...Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kelatkaa, mä oon juonut tänään litran kahvia