TheUnforgiven
no en mä tajuu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ketkä NE?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no ne *esittää muka tietävänsä*
no en mä tajuu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ketkä NE?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no ne *esittää muka tietävänsä*
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:no ne *esittää muka tietävänsä*
joo...se ootkin sit vissii sie,mistä myö puhutaa.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:vai kenties minustaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai mie vai,puhutaaks myö miusta vai siusta.........Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:äääähh! mee nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..Nehän pitäis meitä ihan blondeina. :ashamed: :snotty:
ketkä????????
ei ku siitä espanjastaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:vai kenties minustaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai mie vai,puhutaaks myö miusta vai siusta.........Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:äääähh! mee nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..Nehän pitäis meitä ihan blondeina. :ashamed: :snotty:
ketkä????????
ai..miksköhän?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:joo...se ootkin sit vissii sie,mistä myö puhutaa.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:vai kenties minustaAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai mie vai,puhutaaks myö miusta vai siusta.........Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:äääähh! mee nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:..Nehän pitäis meitä ihan blondeina. :ashamed: :snotty:
ketkä????????
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:laita mua nyt hitto vielä enemmän ulalle..
no en kerkee kun silmät ummistaa niin vauva kuitenkin herää uniltaan..eli valvottava onAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:laita mua nyt hitto vielä enemmän ulalle..
tiietkö mitä,se nukkuminen alkaa kuulostaa tosi hyvältä idealta...mie oon ihan pihalla ja päässä pyörii.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
nauraks sie tyhmälle?
Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Just kirjotin alotuksen joka tippu samantien :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Huomasin, kiitti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Just kirjotin alotuksen joka tippu samantien :saint:
katos uuvellee mie kirjotin sinne siu alotuksee.
Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Huomasin, kiitti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Just kirjotin alotuksen joka tippu samantien :saint:
katos uuvellee mie kirjotin sinne siu alotuksee.
*sainpas just säälivastauksen* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Koskahan noi arvotaan mulle?
On vaan aikasta karseet mutta pakkohan mulla on joskus flaksi käydä kunikinäenolemitäänvoittanut :kieh:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t887162