Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:x :xAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mä tsuuppaan omani ulos aina näin:
Nooh, mitä? Mikä tuossa nyt niin kamalaa on?? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::x :xAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
räkähän on ihana asia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nooh, mitä? Mikä tuossa nyt niin kamalaa on?? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::x :xAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ei toi ole räkää vaan HERNEITÄ! |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:räkähän on ihana asia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Nooh, mitä? Mikä tuossa nyt niin kamalaa on?? |O |OAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::x :xAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tota veikkausta en ajatellukkaan olin perinteisellä räkä linjalla,mut nyt kun sanoit niin luulen että oot oikeessa ja varmaan herneet on sellasia jalkapallon kokosia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mä veikkaan että kilo herneitä? Mitä sä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:löytyyks mitä?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Saat noi mun herneet *kaapii ne irti kuvaruudusta* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:sori,miul näköjää on eritteet mieles.mie rakastan herneitä. :heart:
Sulla on oikein vauhti päälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie vähän laittelin lisää tavaraa miun profiiliin,mietin tuos et paljonkohan sinne muuten mahtus jos niiku rupeis ihan tosissaa laittamaa sinne juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sulla on oikein vauhti päälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie vähän laittelin lisää tavaraa miun profiiliin,mietin tuos et paljonkohan sinne muuten mahtus jos niiku rupeis ihan tosissaa laittamaa sinne juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Sulla on oikein vauhti päälläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie vähän laittelin lisää tavaraa miun profiiliin,mietin tuos et paljonkohan sinne muuten mahtus jos niiku rupeis ihan tosissaa laittamaa sinne juttuja.
hitto mie vauhista tiije mitää,väsyttää vaan niin pitää jotain kehittää.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hyvä kun muistutitte miuta että laitahan pyykkikone rallattamaan. (poistuu paikalta hypellen,luultavasti johonkin törmäten ja ittensä satuttaen.) katos,katos taas yritän olla hauska.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulin taas. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:tulin taas. :wave:
Kuin myös! :wave:
Nyt mulla on tosi haasteellinen tehtävä menossa. Moni ei varmaan tähän pysty mutta mä yritän olla oksentamatta banaania pois.
Ai? Mä olen koko ajan luullut ettet sie tiejä kuka sie ootAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kukkanen2 pirskatti yritätkö sie ruveta ryppyileen meille,mukamas voitat tän.mie oon ykkönen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ai? Mä olen koko ajan luullut ettet sie tiejä kuka sie ootAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kukkanen2 pirskatti yritätkö sie ruveta ryppyileen meille,mukamas voitat tän.mie oon ykkönen.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ai? Mä olen koko ajan luullut ettet sie tiejä kuka sie ootAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:kukkanen2 pirskatti yritätkö sie ruveta ryppyileen meille,mukamas voitat tän.mie oon ykkönen.
................ollaapa sitä nyt niin hauskaa,että.....................