Kirjoitatko miehesi facebook-seinälle?

• Viestiketjun aloittaja "katjuska"
  • Ensimmäinen viesti
vieras6
Minun veljistäni yksi oli pitkään bookkivastainen.
Mutta sitten "antoi periksi", koska koki tulevansa syrjityksi "virtuaalisen kommunikointirajoitteensa" vuoksi.
;)
Miestä ei edes kiinnosta katsoa minun sivujeni kautta mitä tutuillemme kuuluu.

Velipoika nauroi joskus mun profiiliani, että oletko sinäkin siellä. Joskus veljen luona näytin miten fb toimii ja näytin parin yhteisen tuttumme sivuja ja kuvia. Hups parin päivän päästä tuli velipojalta kaveripyyntö :)

Minun pomoni on sitä lajia, että tuoreen miehensä kanssa lässyttävät monta kertaa päivässä toisilleen kaikkea mahdollista imelää. Siis TODELLA imelää, ihan sellaista jotka minusta kuuluvat tekstiviestittelyyn tai makuukamariin. Minusta silloin tällöin on ihan somaakin lukea, että parit tykkäävät toisistaan mutta 5 kielikorvassa-viestiä päivässä on vähän liikaa... ne kun kuitenkin näkyvät kaikkien seinille jos eivät ole blokanneet kaveria. No, minä ratkaisin "ongelman" sillä, että estän henkilön päivitykset mun seinältä ja voilá, ei haittaa mua enää. Ei tulisi mieleenkään kenellekään sanoa, että lopettaa, ongelma kun on mun päässäni jos häiritsee.

"katjuska"
[QUOTE="vieras";22711339]mutta kuitenkin kyseessä on vaimo?! kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, naamakirjassakaan!! eli enpä olisi niinkään varma että häpeää vaimon tekstejä, ehkä hän ei itse vain näytä tunteitaan niin avoimesti kuin vaimo?
mutta selkeästi et kyllä pidä tuota vaimoa minään eli mietipä itseäsi MIKSI sinua ärsyttää?? vai yritätkö vain auttaa miespoloa :)[/QUOTE]

Vaimon kirjoituksista on siis tullut muidenkin hänet tuntevan kanssa keskustelua. Ei tämä ole hyökkäys vaimoa vastaan tai sitä, ettenkö pitäisi häntä minään. Moni muukin ihmettelee miksi vaimo "merkkailee reviiriä" vaikka mies ei pidä noista jutuista. Tuskin vaimolleen on sanonut, ettei pidä. Tiedän vaan 100%varmasti, että olisi tyytyväisempi, jos vaimo ei tekisi noin. Vaimo taas olisi varmasti tyytyväinen jos mies poistaisi kaikki ex:ät kaverilistoiltaan ;) Luulenpa, että tuo merkkaus vähenisi huomattavasti.

"näinpä"
Ei kirjoitella.Välillä saatan tykätä jostain julkaisusta.

Mulla on myös kaveri jonka muija laittelee kaikkea lässyn lässyä ukon seinälle. Samaan aikaan mies etsii seuraa netistä.

"katjuska"
Tulipa tuosta seuranhausta netissä mieleen, että onhan facebookissakin se chat-toiminto ja se ukkohan voi jutskata niiden kaikkien ex:ien kanssa :O Voinut vaimollekin tulla mieleen.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="näinpä";22711933]Ei kirjoitella.Välillä saatan tykätä jostain julkaisusta.

Mulla on myös kaveri jonka muija laittelee kaikkea lässyn lässyä ukon seinälle. Samaan aikaan mies etsii seuraa netistä.[/QUOTE]
Kumpikas niistä sen perusteella on tyhmempi/inhottavampi? Se mies ainakin mun mielestä.

[QUOTE="katjuska";22712024]Tulipa tuosta seuranhausta netissä mieleen, että onhan facebookissakin se chat-toiminto ja se ukkohan voi jutskata niiden kaikkien ex:ien kanssa :O Voinut vaimollekin tulla mieleen.[/QUOTE]

Mitä haittaa siitä muka olisi, jos se on vaan ihan tavanomaista keskustelua? Jos taas ei ole, niin epäilyttävälle toiminnalle löytyy lukuisia muitakin kanavia kuin facebook.

no ei
todellakaan, näemme ihan kasvotusten ja rakkaudentunnustukset on mukavampi kuulla ihan livenä. En edes onnittele miestäni naamakirjan välityksellä, teen sen mieluummin ihan kasvokkain <3

mies käyttää toosi harvoin muutenkin naamakirjaa.

"katjuska"
[QUOTE="vieras";22712132]Kumman kiinnostunut ja tietoinen katjuska on tuttavansa vaimosta ja hänen tekemisistään ja existä :D
Olisiko oma lehmä ojassa kun noin ärsyttää ;)[/QUOTE]
Miten niin oma lehmä ojassa? Tarkoitatko että menisin heidän suhteeseen väliin, veisin kaverini miehen :O ? Kirjoitin jo ekassa viestissä, että meillä menee mieheni kanssa hyvin. Emme kuitenkaan kommunikoi facebookin välityksellä. Mies on joskus merkkipäivinä laittanut sydämen tms. seinälleni, mutta ei todellakaan pommita minua rakkaudentunnustuksilla. Ne tulevat ihan koti-iltoina sanottua :)

Halusin vain muiden mielipiteitä siitä, onko tuo ihan yleistä. Ja että voiko olla oikeaa aitoa syytä tehdä noin. Varsinkaan kun mies ei toimi vastaavalla tavalla ja peittelee vaimonsa viestejä.

Mun mies ei ole Facessa, enkä kyllä usko sinne menevänkään.
Mutta en kyllä ymmärrä miks ihmisiä haittaa toisten hemppistely, muuta kuin kateudesta? Minusta paljon hirveämpää on lukea pariskuntien riidoista ja vaihtuvista avioliitossa/sinkku-vuorotteluista! Ne pariskunnat jotka toisilleen hempeilevät, ovat kyllä reaalielämässäkin samanlaisia ja minä en näe asiassa mitään pahaa. Ja päivittelen minäkin ihanista viikonlopuista ja mahtavista pippaloista, jos jota kuta se ärsyttää niin poistakoon minut kavereista! Samaten poistakoot jos valitan vaikka lasten sairasteluista, jos se ärsyttää.
Ja ap, poista se pari kavereista jos noin paljon ahdistaa!:)

pia
kyllä mäkin joskus sydämiä ja rakkauksia postailen miehelle :D kommentoin joskus sen juttuja/tykkään linkeistä :D ja se sama toisin päin :D

enpä oo ajatellu merkkaavani, lukeehan sielä jo että naimisissa ollaan :O

FB-addikti M32
Vaimo kirjoitteli seinälleni höpönassu- ym. viestejä siinä määrin, että piti poistaa kavereista. Rupesi häiritseen nimittäin muita "säätöjä" tuo suhteemme mainostaminen.
Nyt on taas helpompaa kun vaimosta ei näy jälkeäkään FB:ssä, voi pyytää uusia naisia kavereiksi ja aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä :)
Kyllä oli muuten pettäminen vaivalloista, ennen tätä sosiaalista mediaa. Luojan kiitos on fb-chat

"vieras"
kirjoitan, samoin toisinkin päin.
kuka muuten rehellisesti osaa sanoa mitä toinen miettii, mietin ap:n sanomana että mies olisi varmasti tyytyväisempi ilman vaimonsa kommentteja...niin mistä sen tietää??! vai onko mies sanonut näin tälle ap:lle???
ja jos miehellä on ex-tyttöystäviä, naispuolisia kavereita yms. vinopino kavereinaan niin toki varmaan vaimo olisi tyytyväisempi ilman heitä (taas oletus) mutta hehän ovat kuitenkin entisiä...enemmän voi ärsyttää noita exiä jos vaimo kirjoittaa/kommentoi miehen sivulla...heillä on ainainen muistutus että he ovat eksiä :)

Yhteistyössä