Kirjoita tähän mitä oikeasti haluaisit kirjoittaa fb:ssä.

  • Viestiketjun aloittaja kauhea
  • Ensimmäinen viesti
Mua ei haittaa useatkaan eläin-päivitykset ja kuvat, jos ne on omista eläimistä. Mutta sitä en tajuu, kuinka joku viitsii jakaa niitä netistä löytyviä "hauskoja" kissa- tai koirakuvia. Tai muita hupipläjäyksiä.

Lisäks tekis mieli yhdelle kotona yritystä pystyttävälle kertoa, että "se sun yritelmäs lähtis paremmin käyntiin, jos lopettaisit sen onpelun ja alkaisin ompelemaan. Ja vielä kannattais harkita, et jos joku tekee sulle FB:n kautta tilauksen niin kannattaako siitä "hankalasta asiakkaasta" valittaa julkisesti tällä samaisella foorumilla?"

Ja sit miehen yhdelle kaveripariskunnalle pitäis kommentoida, et melkein kaikki tietää teidän suhdehelvetin, pettämiset ja poliisien väliintulot ja rikkoutuneet olkkarin ikkunat, noi "kuoharia kynttilän valossa" päivitykset vois pistää tauolle hetkeks...

Mutta annanpa olla, kuten myös yhden kaverin, jonka ihanuuksista pääsee varmaan kohta nauttimaan feissarimokissakin :D
 
dhdghghfjhg
Olo on niin surkea ja paska että tekisi mieli kuuluttaa koko maailmalle fb:ssä miten epäreilua kaikki on, miten minun elämässä ei mikään onnistu ja miten hirveältä sydänsurut tuntuu. Miten ikävä minulla on erästä ihmistä ja epätietoisuus on piinaavaa!!!
 
haaaahahaa
Mä haluisin kirjoittaa omaksi tilapäivityksekseni, että "te kaikki lihavat ihmiset jotka yritätte pönkittää omaa itsetuntoanne hoikkia ja normaalipainoisia lyttäävillä ketjupäivityksellä, olette noloja. Kukaan ei usko että olette mielummin läskejä kuin normaaleja, joten tuo teidän itsepetos saa meille muille pintaan lähinnä myötähäpeän." Lisäksi yhdelle katkeralle, mun jokaiseen tilapäivitykseen jotain nillittävälle ärsyttävälle pilkunnussijalle haluisin joskus kommentoida että "kuulepas läski. Jossulla on niin kurja elämä että se tekee susta noin negatiivisen, niin korjaa sitä elämääs äläkä kiusaa muita, aikuinen mies!"
 
"muu"
Rakastan elämääni ja olen todella onnellinen ja kiitollinen. Mutta se jolla onni on, se onnen kätkeköön, joten ei facebook hehkutuksia :) Ei oikeastaan mitään päivityksiä.
 
"Nato"
Mä haluisin kirjoittaa omaksi tilapäivityksekseni, että "te kaikki lihavat ihmiset jotka yritätte pönkittää omaa itsetuntoanne hoikkia ja normaalipainoisia lyttäävillä ketjupäivityksellä, olette noloja. Kukaan ei usko että olette mielummin läskejä kuin normaaleja, joten tuo teidän itsepetos saa meille muille pintaan lähinnä myötähäpeän." Lisäksi yhdelle katkeralle, mun jokaiseen tilapäivitykseen jotain nillittävälle ärsyttävälle pilkunnussijalle haluisin joskus kommentoida että "kuulepas läski. Jossulla on niin kurja elämä että se tekee susta noin negatiivisen, niin korjaa sitä elämääs äläkä kiusaa muita, aikuinen mies!"
Täysin samaa mieltä!!
 
Ei murteella
Jatkuvat koira ja kissapäivitykset. "Tessu istuu, Tessu syö, Tessu leikkii".
Aaaaaaagh. Ja ihmiset jotka postaa päivityksiään murteella vois hukuttaa järveen. "Ilikan kanssa pilikillä". "on se niin ihunata tuo reissoominen pitkin mualimaa". Saatana ovat kuin Kummeleista mutta hymyilemisen sijaan tekis mieli huutaa raivosta.
 
"minä itse"
[QUOTE="minna";28068278]Tulisipa joku teistä joskus oikeesti kylään, eikä vaan tykkäilisi täällä. Tunnen oloni niin yksinäiseksi...[/QUOTE]

Juuri näin! onhan se tietenkin kiva kun tietää mitä toinen touhuaa ja mitä kuuluu,mutta olisi kiva jos ystävyys olisi muutakin kun pelkkä fb ja tilapäivitykset.
:/
 
Lunatic
Sille joka laittaa joka pv 50 kuvaa lapsistaan, ja päälle "mussunmussu olen niin onnellinen perheestäni ja 10 sydäntä"-päivityksiä, laittasin että
"Kyllä tämä on jo ymmärretty, ja ne sun lapsetkin jo erääseen kertaan nähty!!!!"


Sille joka päivittää joka pv työvuoronsa, sanoisin
"Tunge jo se työ perseeseesi!"
 
Mun yks entinen luokkakaveri postaa ihan joka ikinen päivä ja AINA lapsistaan. Omat lapset tietenkin tuntuu maailman ihanimmilta, viisaimmilta ja kauniimmilta, mutta pitäis ymmärtää, että kaikki muut ei ehkä ajattele samoin.

Mun mielestä on oikeasti kiva välillä lukea kavereiden lasten hauskoista sanomisista tai katsoa niiden kuvia, mutta ei joka päivä jotain tyyliin: "Meidän Juha-Petteri juuri hymyili, kyllä se sitten on iloinen lapsi!".

Ja sitten nää koira- tai muut lemmikkieläinfriikit. Ehkä jopa vielä ärsyttävämpiä kuin nämä jokapäiväiset meidän lapset sitä ja tätä -postaukset.

Ja joo, munkin tekis mieli laittaa joka päivä mun oman lapsen kuva ja/tai saavutukset facebookiin koska se vaan on NIIIIN ihana, mutta en viitisi muita niillä kiusata.
 
"minä vain"
Lopeta se vi****un vihjailu, ITSE olet lapsellinen! Luuletko että en tiedä siirtäneesi minut listalle että en näe päivityksiä. Jatka vaan haukkumistani muille, itse itsesi munaat sillä, sillä muut huomaavat että teet samaa myös muille jotka eivät ole jatkuvasti tykkäämässä jostain kuvastasi/päivityksestä.
Joo olen itsekäs paska, mutta oman mielenterveyteni takia teen tämän! Voit poistaa minut kavereistasi jos et kestä minua tai minun puhumattomuuttani, kai meidän ystävyys sitten päättyy tähän, valinta on SINUN!
Ja terve vaan jos kyyläsit tämäKIN. o/
 
Totuus sattuu
Muutama ihminen pistää aina kuvia ja päivityksiä kun he ovat matkoilla tai jotain kivaa tapahtuu, laitetaan kuvia jossa näytellään itseä ja valikoidaan tietysti ne parhaimmat. Joillekin ihmisille on niin kovin tärkeää näytellä täydellistä ja että heidän elämänsä on virheetöntä. Päivityksillä haetaan selkeästi pönkitystä itsetunnolle ja huomiota. Eräskin "ystävä" päivittää aina iloisia, mukavia kuvia uudesta onnestaan, suuresta määrästä uusia kavereita joita saanut, ja täydellisistä lomamatkoista, mutta ei kerro palstallaan miten julma on ystävilleen ja miten paljon puhuu toisten asioista paskaa selän takana. Joskus on kuvan alle tehnyt mieli kirjoittaa että "olipa pelottava käärme tässä matkakuvassa, mutta täytyy myöntää että tiedän ihmisiä joilla on vielä kaksihaaraisempi kieli"...
 
"vieras"
Mun tekis mieli laittaa että nyt saatana turpa kiinni siitä putouksesta, mää nään sen kyllä telkkarista jos mokoma paskaohjelma alkaa kiinnostamaan.
Ja ei kiinnosta mitä helvettiä teidän koirat on syöneet tai tuhonneet ja kuinka et jaksa niitä, iteppä oot elukkas hankkinu. Anna pois jos noin vituttaa.
Ja lopettakaa niiden helvetin kiertoviestien ja tissi-perse-pillu- ja muiden "hauskojen" kuvien jakaminen kymmenen kertaa päivässä.
Pysykää poissa facebookista jääkiekon mm-otteluiden aikaan.


Mutta en sano, ei munkaan "muksu piirsi muuten mustekynällä vaaleeseen sohvaan"-päivitykset varmaan yhtään mielenkiintosempia ole.
No sinä et todellakaan päätä mitä muut saa facebookin kirjoittaa :LOL: Omatkaan päivitykses niin mielenkiintosia ole :D Laittakaa ihmiset kiertoviestejä ja putousjuttuja oikein urakalla että tätä tolloa vituttais kahta kauheemmin :LOL:
 
kyselevä ei tieltä eksy
No vittuako siellä fb:Ssä roikutte jos noin ärsyttää. Aina voi lukea puppe-kirjaa kotona yksin vain tv ja jääkaapin valo seurana.

Itseäni ihmetyttää lähinnä tuo ärsyyntyminen, että kuinka paljon te siellä oikeasti notkutte jos ehditte oikein ärtymään?
 
epäläski
Muutama ihminen pistää aina kuvia ja päivityksiä kun he ovat matkoilla tai jotain kivaa tapahtuu, laitetaan kuvia jossa näytellään itseä ja valikoidaan tietysti ne parhaimmat. Joillekin ihmisille on niin kovin tärkeää näytellä täydellistä ja että heidän elämänsä on virheetöntä. Päivityksillä haetaan selkeästi pönkitystä itsetunnolle ja huomiota. Eräskin "ystävä" päivittää aina iloisia, mukavia kuvia uudesta onnestaan, suuresta määrästä uusia kavereita joita saanut, ja täydellisistä lomamatkoista, mutta ei kerro palstallaan miten julma on ystävilleen ja miten paljon puhuu toisten asioista paskaa selän takana. Joskus on kuvan alle tehnyt mieli kirjoittaa että "olipa pelottava käärme tässä matkakuvassa, mutta täytyy myöntää että tiedän ihmisiä joilla on vielä kaksihaaraisempi kieli"...
No pitäisikö sinne laittaa ylivalottuneita tärähtäneitä kuvia puolityhjästä perunapussista? Hyvä vaan jos pistää kivoja juttuja eikä ruikuta kuten sä teet. Ihme negis.
Ei hän varmaan omasta mielestään ole julma niin miksi sitä pitäisi siellä kirjoittaa? Ei kai läskikään itseään hauku, tai jos haukkuu niin kaipaa "taputusta olkapäälle" että et sä niin läski ole.
 
Olen siirtänyt kaikki puolitutut ja etäiset sukulaiset rajattuun kategoriaan, jolloin voin olla lukematta juurikin näitä ärsyttäviä huomiohuora-, heiaheia- ja "tulin just töistä, nyt kuppi kahvia ja sit koiran kanssa lenkille"-päivityksiä.

Itse syyllistyn lähinnä noihin lapsipäivityksiin, kun ei mulla muuta elämää ole...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja kyselevä ei tieltä eksy;28070868:
No vittuako siellä fb:Ssä roikutte jos noin ärsyttää. Aina voi lukea puppe-kirjaa kotona yksin vain tv ja jääkaapin valo seurana.

Itseäni ihmetyttää lähinnä tuo ärsyyntyminen, että kuinka paljon te siellä oikeasti notkutte jos ehditte oikein ärtymään?
Ei kai ne päivitykset ketään ärsytäkään, jos sama ihminen ei tee AINA samanlaisia päivityksiä.

Emmä ainakaan siellä roiku, mutta silti oon huomannu että muutama yksilö toistaa itseään kuin gramofoni vuodesta toiseen siellä.
 
lllll
"Sun haave oli monta lasta ja olla äiti, esikoisen laitoit aika pienenä hoitoon, olkoon vaikka kuinka sun tuttavan pph, mutta hoidossa silti, EI äitinsä kanssa. Ja tää toinen... niin, taisit olla jo koulussa kun sitä odotitkin. Nyt sulla on sitten kaikenlisäksi menovaihe. Nytkö ne baarit ja bileet sitten kiinnostaa yhtäkkiä? Siitä huolimatta oot aina koittanu olla jotain parempaa äitiä muiden edessä imetysjuttuines ja vitun värikylpyjen ja maissinaksujes kanssa. Imetys ei takaa hyvää äitiyttä. Älä arvostele mua enää koskaan. Kuinka minä lähtisin oitis baariin kun vauva on 2kk ikäinen, en muuten lähtisi, ehkä itse sinä, NYKYsinä, lähtisitkin?? Itse olen sentään kotona lasteni kanssa ja heille läsnä, enkä pompi töissä tai koulussa ja laita alle 1 vuotiasta hoitoon. Revi siitä täydellisyyttä. Ja mieti, yritätkö leijua äitieydelläsi mun edessä enää koskaan. Kuinka parempi muka olet kaikessa. Mietippä mistä haaveilit ja miten asiat meni."
 
"Huh"
Onneks en ole facebookissa. Lukisitte tekstejänne ulkopuolisen silmin. Antaa kuvan, että kavereita on ollut halu haalia mutta mitä te siitä saatte? Tuollaisessa käytössä en ymmärrä FB:n suosiota.
 
"vieras"
"Minä en ole valitettavasti kiinnostunut sinusta muussa mielessä kuin vain ja ainoastaan ystävänä, luulisi sinun sen ymmärtävän, olethan sentään serkkuni mies. Olet yököttävä."
 

Yhteistyössä