KirjaGalluppia

Nyt on kesken Stephenie Meyerin Aamunkoi ja sitä ennen luin saman sarjan kirjan Epäilys. Mä tykkään noista todella paljon, mutta mä nyt tykkään fantasiasta ja yliluonnollisesta. Sellaasia on kiva lukia.

Lars Kepler hypnotisoija on menossa. Sita ennen luin Zana Muhsen: Myyty ja Lupaus vapaudesta. Tassa samalla olen lukenut lasten kanssa Timo Parvelan fantasiatrilogia Sammon vartijat( 3 osaa).

Mä itse luin viimeksi Khaled Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa (tykkäsin!). Kesken on Märta Tikkasen Kaksi (suosittelen!), Jean Sassonin Prinsessa Sultana - Saudihovin kapinallinen (ei mikään erikoinen, tykkäsin em. sarjan kirjoista joskus kymmenen vuotta sitten, nyt ajattelen niiden olevan hiukan liian naiiveja), Madonnan elämäkerta (ihan ok) ja Emily Bronten Humiseva harju (ihan ok).

Esko Valtaoja - Ihmeitä, on luvussa tällä hetkellä, kuten myös
Dalailama - Maailmankaikkeus atomissa
Taavi Kassila - Kosminen viisaus
Dan Burstein - Koodin salaisuudet; opas Da Vinci -koodin mysteereihin
Mikko Valjakka - Jumala ja ääretön
Laurence Gardner - Maria Magdaleenan arvoitus

sekä Brian Greene - Kosmoksen rakenne

tapaan lukea useita kirjoja yhtäaikaa. Yleensä noin kymmenen kirjaa on kerralla luvussa

viimeksi olen lukenut joitakin H. P. Blavatskyn kirjaa, sekä Pekka Ervastia. Sekä pari kirjaa matemaattisesta äärettömyydestä ja joitakin fysiikan alan opuksia hiukkasfysiikasta ja sen sellaisesta.
Talvella tuli luettua Kabbalasta, sekä A.C. Bhaktivedanta Swami Prabhupäda - Bhakti-Jooga kirjan.

En voi suositella mitään noista sellaiselle, joka tykkää lukea kukkien istutuksesta tai koiran kasvatuksesta. Mutta ne joita aihe kiinnostaa, kannattaa tietty lukea ja laajentaa tietojaan.
Löytyvät varmasti kirjastostakin