kirjaa jonka avulla voisi kertoa lapselle alkoholismista/riippuvuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Lasten isä on alkoholisti/lääkeriippuvainen ja nyt ollaan siinä pisteessä että paras olisi kertoa lapselle. Tyttäreni syyttää jo itseään(olenko niin tuhma ettei isi halua nähdä mua jne) ja muutenkin arki hankalaa. Vinkkejä kertomiseen, tyttö melkein 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Lasten isä on alkoholisti/lääkeriippuvainen ja nyt ollaan siinä pisteessä että paras olisi kertoa lapselle. Tyttäreni syyttää jo itseään(olenko niin tuhma ettei isi halua nähdä mua jne) ja muutenkin arki hankalaa. Vinkkejä kertomiseen, tyttö melkein 5v.

AA:lla on joku kirja lapsille.Googlaa ...muistaakseni AAA kustannus ja kysy sieltä

Alkuperäinen kirjoittaja agtrqag:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:

AA:lla on joku kirja lapsille.Googlaa ...muistaakseni AAA kustannus ja kysy sieltä

Kiitos!

Tuolta löytyikin jotain. :)

Mutta olisikohan kirjastossa aineistoa. Lisää vinkkejä? Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?