kirja Tappava Säde..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen lukenut, ja oli hyvä kirja. Lehtolaisen toisessakin kirjassa, uusimmassa (urheilu maailmaan sijoittuvassa doping-hommassa) sivuutettiin ko. kirjan sivuhenkilöitä.

En muista kirjaa tarkalleen, on jo aikaa kun sen luin, mutta sen melkoisen että melkosen koskettava sinänsä. Ja oivallinen idea. En arvannut loppua.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
mä luin. piti lukea oikeen toisenkin kerran että pääsi jyvälle. nyt en mitään moraalisia ja eettisiä aisoita siittä muista, kuitenki aika tavalla aikaa kun oon lukenu sen viimeks.

mä luin sen kerran ja toisen kerran selasin suurin piirtein läpi, et kans pääsin jyvälle.. mietin vaan et onko se säde oikeasti murhaaja vaiko vaan kohtalo puuttui peliin..mun pitäis siitä tehä esitelmä ja mä olen enemmän sen säteen puolella kun niiden naisten hakkaahien..

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Oon mä sen lukenut silloin kun se ilmestyi. Siitähän on aikaa - kymmenisen vuotta vai mitä?

Hei mä kaipasin sua toisessa ketjussa... kumpi on oikein henkari vai hengari? :D

Henkari kuulostaa paremmalta :D.

No sitä mieltä mäkin oon, mutta kaikki väitti mulle kivenkovaa että se on väärin...

Yhteistyössä