V
vieras
Vieras
Onko kukaan lukenu Leena Lehtolaisen kirjaa Tappava Säde? Tosi hyvä kirja on. ja nyt kehiin eettisiä ja moraalisia asioita mitä kirja teissä herätti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Oon mä sen lukenut silloin kun se ilmestyi. Siitähän on aikaa - kymmenisen vuotta vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Oon mä sen lukenut silloin kun se ilmestyi. Siitähän on aikaa - kymmenisen vuotta vai mitä?
Hei mä kaipasin sua toisessa ketjussa... kumpi on oikein henkari vai hengari?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:mä luin. piti lukea oikeen toisenkin kerran että pääsi jyvälle. nyt en mitään moraalisia ja eettisiä aisoita siittä muista, kuitenki aika tavalla aikaa kun oon lukenu sen viimeks.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Oon mä sen lukenut silloin kun se ilmestyi. Siitähän on aikaa - kymmenisen vuotta vai mitä?
Hei mä kaipasin sua toisessa ketjussa... kumpi on oikein henkari vai hengari?![]()
Henkari kuulostaa paremmalta.