kipuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joko kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joko kohta

Vieras

Mulla on laskettuaika huomenna ja olen kärsinyt kovista alavatsa kivuista jo muutaman illan ja tänään niitä on ollut kokopäivän.. Onko kellään näin?

Kipu tuntuu erityisesti kävellessä ja istuessa, alavatsalla, sellaista viiltelevää kipua. Vauva liikkuu normaalisti, joten en ole hätääntynyt.

Joko tämä ennakoisi jotain vai mitähän tää on..

Kirjoittelin tuon alkuperäisen. Kivut on jatkunut samanlaisena ja melkeinpä pahentuneet vaan vaikka laskettu aika tuli ja meni. vauva ei tullut :'( nyt 40+4 enkä jaksaisis enää yhtään tätä tuskaa. Sattuu niin..

Kannattaa nyt asennoitua vaan niin, että nuo kivut ovat vasta alkusoittoa. Valitettavasti. :ashamed:
Pää pystyyn! Vauva syntyy 2 viikon sisällä, ja sitten on onni suunnaton ja kivut unohtuvat! Pärjäät kyllä!!! :)

Mulla ei ollut supistuksia koko raskauden aikana enkä tiennyt miltä ne tuntuu.Terveydenhoitaja neuvolas ku kysy et onko supistellu ni tuntu aina hölmöltä sanoa että ei kai, en tiedä! Sit kun synnytys alkoi käynnistymään tiesin heti kyllä mitä supistukset ovat! Mulla ne alkoivat kaksi iltaa ennen synnytystä. Ihankuin vahvoja kuukautiskipuja! Ystävällä ei ollut supistuksia ollenkaan vaan todella kova selkäkipu kun synnytys alkoi. Onneksi hoksas lähteä sairaalaan sillä jos olisi ollut kivuissaan vielä pari tuntia kotona ni isä olisi saanut toimia kätilönä... !

Yhteistyössä