Kipu virtsarakossa, alavatsassa ja emättimessä. Mikä vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninnnna

Vieras
Sukupuolitaudit testattu - Ei ole
Virtsaviljely otettu - Puhdas. (tosin kaksi pissatulehdusta ollut tätä ennen)
Papa: Papaluokka 1, puhtausaste 2. Suun kautta otin hiivalääkkeen. Ei auttanut. Mistä muusta puhtausluokka voisi kertoa?

Antibiottikuureja syönyt kolme. Kaksi selvää VTI:tä. Viimeisimmällä kerralla sain nitrofur C kuurin jos olisi kuitenkin vti. Oireet palasivat, heti kun kuuri loppui. Eikä nää oireet ole samanlaiset edes, mitä ollut VTI:ssä.

Antibiootit auttaa, mutta kun kuuri loppuu, kipu palaa.

Mikä vialla?

Raskaana en ole.

Haluatko todella lukea arvailuja, mitä kaikkea se voisi olla? Hakeudu alavatsan uä-tutkimukseen.

mut ei sekään aina auta. esim tuo oma sairauteni on yleinen mutta harva lääkäri myöntää et sitä edes on. juurkin tungetaan lääkettä lääkkeen perään, ronkitaan ja sorkitaan ja tutkitaan. mikä on kamalaa, kivuliasta ja häpäisevää. joissain tapauksissa kun itse osaa sanoa mikä vaivaa saa nopeammin asiantuntevaa hoitoa.

[QUOTE="Ninnna";28379243]Kiristävät vaatteet pahentavat asiaa.

Miten hoidat volvodyniaasi?[/QUOTE]

Lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Kahdessa kuukaudessa olo palasi normaaliksi. Sitä ennen juurikin krooninen hiivatulehdus ja vitrsatulehdus, tai siltä se tuntui. välillä en pystynyt edes kunnolla kävelemään.

Paikat tosiaan ovat edelleen arat. En pysty esim ajamaan pyörällä kuin 1-3km.

Käytän sopivia vaatteita, olon paljon ilman housuja, seksi jos tuntuu hiukankaan pahalta niin luikkaria yms. Monella tuolla sivustoilla on aika rankkoja oireita. Itse olen onneksi säästynyt.

[QUOTE="Ninnna";28379299]Mä en käytä hormaalista ehkäisyä, enkä ole koskaan käyttänytkään.[/QUOTE]

ei se sitä välttämättä tarvitse. mut se yleensä pahentaa oireita. ja voi tulla kelle tahansa ikään katsomatta.

Jotenkin epäilen vulvodyaniia silti. Mua pissattaa usein ja sen pissaamisen jälkeen jää inhottava tunne alapäähän. Emättimen, häpykumpia ja etenkin alavatsaa vihloo.
Yhdyntä ei satu sen kummemmin, eikä kosketus alapäähän tuota kipua sen enempää. Melkein jopa helpottaa hetkeksi.