kipu peräaukon suulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syksylapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

syksylapsi

Uusi jäsen
03.04.2007
3
0
1
Mikäköhan mulla mahtais olla kun välillä viiltää peräsuoleen?Tätä on jatkunut synnytyksestä asti. eli puol vuotta. ja sit ku istuu niin tuntuu et siellä olis jotakin ylimääräistä. Tämä kipu tuntuu myös välillä häntäluussa. en tiiä pitäiskö mennä lääkäriin. Verta mulla ei oo tullu, mut aika usein on ollut vatsa löysänä.kertokaa joku jos on ollu samanlaisia tuntemuksia...aika yksin tän asian kanssa on ...ei uskalla kertoo kellekään
Ulkoiset peräpukamat ne ei oo, mut minkäköhänlaiset ne sisäiset peräpukamat on??vai onko kyse jostakin vakavammasta?

Käy lukaisemassa aiempi ketju osoitteessa http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=423904 (toivottavasti toimii tuo linkki, otsikkona taisi olla kohdun laskeuma tai jotain sinnepäin)

Tsemppiä, toivottavasti vaiva on ohimenevä!!

tuttua on! itsellä sisäisiä peräpukamia, lääkäri katsonut. Käy lääkärissä jos alkaa päivittäiseksi vaivaksi ja ei mene pois. Ei vaan ole mikään pikku juttu eikä huvikseen poistella, ulkoiset suipot voidaan hirttää ihan normaali lääkärikäynnillä. laakeat joutuu leikkaamaan ja kuulema pitkät jonot. laskeumaakin joku lääkäri kyllä heitti minulle, mutta toinen sanoi ettei tosiaankaan ol että ihan normaalia niin kuin kaikilla muillakin aluksi synnytyksen jälkeen. mutta jumpata kannattaa ahkeraan! onko pissantiputtelua? jos jatkuu yli vuoden synnytksen jälkeen pissan falskaus niin lääkäri voi antaa lääkkeitä ja fysioterpaiaakin (ite en oo käyny) siihen on

Yhteistyössä