kipu kummartuessa silmän/kulmakarvojen seuduilla

mulla oli vähän aikaa sitten poskiontelontulehdus. söin kuurin ja oireet loppu. viikon päästä meni pää taas tukkoon ja nyt tullut tuo kipu ja olen taas syönyt varalta kuuria, vaikka tällä kertaa se ultralaite ei näyttänytkään, että olis tulehdusta. ensimmäisellä kerralla näytti ja hoitaja, joka katsonut, ollut molemmilla kerroilla sama
 
vieras
Kuulostaa kyllä ontelovaivalta. Voi olla turvotusta, johon ei antibiootti auta vaan tarvitaan esim. Duactia tai kortisonisuihketta. Turvotusta voi olla ontelossa viikkotolkulla. Sitä paitsi ultralla tutkiminen on aika vaativa juttu, jota kaikki tavallisetkaan lääkärit eivät osaa. JOs siis tulehdus ei ole ihan selkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kyllä ontelovaivalta. Voi olla turvotusta, johon ei antibiootti auta vaan tarvitaan esim. Duactia tai kortisonisuihketta. Turvotusta voi olla ontelossa viikkotolkulla. Sitä paitsi ultralla tutkiminen on aika vaativa juttu, jota kaikki tavallisetkaan lääkärit eivät osaa. JOs siis tulehdus ei ole ihan selkeä.
mitä tuo duacti on? entä miten kortisonisuihketta käytetään, miten sen on tarkoitus toimia? Ja voiko niitä käyttää imettäessä?

Täällä th ehdottaa vaihtoehdoksi ainoastaan punkteerausta ja siihen en millään halua suostua.

Ajattelin, että johtuis jostakin muusta, kun ab-kuuri kokoajan päällä ja oireet olis pitäny jo helpottaa, mutta ilmeisesti se ei sitten aina auta.

Mulla on myös niskat totaalisesti jumissa, voikohan se aiheuttaa kumartuessa kipua ?
 

Yhteistyössä