kippuravarvas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dosmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan hyvää..paitti pää särkee kun perkasin mansuja eilen :kieh:
sairaslomaa olis vielä ens viikon torstaihin :snotty: ja sit viikko töitä..onneks vaan viikko :whistle:

Miten sun sairasloma, jatkuuko vielä?

jatkuu tän kuun loppuun ja samalla loppuu kyl sopparikin. :) hoidot aloitetaan vasta synnytys reissulla, et sinne asti saan kärsiä. :/

Mun pitäs kans mansikat hommata ja laittaa, jos tässä sit joskus... Ja sit mansikkakakkua :p :p

Voi hitsi, onko ihan kauheita särkyjä? :/ :hug:

Mä olin niin ylpee pojasta tänään, kun mulla oli labra-aika ja se istu ihan hipihiljaa mun sylissä, ihmetteli vaan :heart: labratätikin oli ihan :o että onpa sulla kiltti lapsi :) mä vaan tokasin että se on tosi vieraskoree ja hyvä niin :whistle: :D
Raukka, joutunut äipän kans oleen kotona niin paljon että on ihan mykistynyt tollasissa paikoissa :D

Pipsa luulee olevansa futaaja :kieh: :D

sormet ja jalat taas särkeny urakalla pari päivää, mut en jostain syystä viitsi särkylääkkeitäkään ottaa :kieh:

Onpas sulla kiltti poika ollu mukana. =) Oon kans ylpee ku poika sit tosiaan nukahti sinne sänkyyn. :D :D

Teillä Pipsa, meillä isäntä ristiny tän Pirjoks :laugh: On kyl aivan erilainen liikkuja ku poika, makuulle ku pääsee niin kauheat bileet alkaa mahassa :whistle:

Joo, ihan sama täälllä..poika oli niin rauhallinen masussa ja tää touhu-tiina on kyllä ihan jotain muuta :whistle: ja kaiken lisäks tää protestoi napakoilla potkuilla jos pidän tiettyjä housuja, tukivyötä ja jos mahaa kehtaa töniä :D doppleria meni viimeks neuvolassa karkuun ja kun täti sai sen hollille niin tää potkas sitä doppleria :laugh:

Yhteistyössä