Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
Miksi? Ettekö osaa yv-viesteillä kommunioida?
Ei oo mun ketju, mut nyt on pakko puuttua..
Taidat olla kade kun itelläs ei oo kavereita täällä?![]()
Mitä näiden keskustelu muuten sun persettäs kutittais. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Jopas alko rönsyilemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
Alkuperäinen kirjoittaja kusela:Just, tulihan se sieltä! Juu, eli kateellinen olen, perkule!!!
Mutta hei, kenen pitää täällä yleisellä palstalla pitää kaksinpuhelua... ja sitten tulla sanomaan, että miksi keskustelu mun persettä kutittaa... kyllä se kuule kutittaa kun yleinen palsta on. Kyllä mä hoidan kaksinkeskiset asiat muuten kuin "hesarin etusivulla".
Ja joo, onko se kaveruuden mittari että kaksplus palstalla kirjoittaa kaverilleen viestejä homeisista asioista koko Suomen kuullen...
HALOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja kusela:Just, tulihan se sieltä! Juu, eli kateellinen olen, perkule!!!
Mutta hei, kenen pitää täällä yleisellä palstalla pitää kaksinpuhelua... ja sitten tulla sanomaan, että miksi keskustelu mun persettä kutittaa... kyllä se kuule kutittaa kun yleinen palsta on. Kyllä mä hoidan kaksinkeskiset asiat muuten kuin "hesarin etusivulla".
Ja joo, onko se kaveruuden mittari että kaksplus palstalla kirjoittaa kaverilleen viestejä homeisista asioista koko Suomen kuullen...
HALOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ei ol todellista...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Yleinen keskustelupalsta.
Eikö se tarkoita, että täällä saa keskustella yleisesti?![]()
Vai onko aiheet ja henkilöt kenen kanssa saa keskustella, niin määrätty ennalta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vika:Ei niin, vielä se haluu sanoo viimeisen sanan - always...
Alkuperäinen kirjoittaja persnuolija:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja wgy:Ja vieläkö teidän pitää jatkaa tätä kaksinpuhelua yleisellä palstalla...?
"ei oo mun ketju mutta" onko sulla ruskea kieli, hehee
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kenen persettä mä nyt olen nuollut? Ou mai gaadNyt on ilta pilalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Kenen persettä mä nyt olen nuollut? Ou mai gaadNyt on ilta pilalla.
Mun taikka vaihtoehtoisesti ton toisen salaseuraämmän. Lakkaa si! |O
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Nin-no, mun perse ei kelpaa kellekään :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Minnekäs se ihanainen harmaa häipyi?
Mä kun aloin vasta päästä fiilikseen![]()