Kipeytyykö muidenkin rinnat heti ovulaation jälkeen? Onko mitään apua siihen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Rintani tulevat sietämättömän kipeiksi ovulaation jälkeen. Kipu jatkuu kuukautisiin asti. ei ole kivaa kun tissit on kipeät kaksi viikkoa kuukaudesta niin että ei voi juosta ja pitää käyttää pehmusteita rintaliiveissä ettei nännit hierry. Viime yönä heräsin kun peittä osui nänniin kipeästi.
Onkohan tähän olemassa mitään apua? Pillereitä enkä muuta halua nyt kun lapsi on tervetullut.
 
onkohan mulla nyt sit ovuloimaton kierto, ku dpo 4 ja eikä vieläkään rinnat kipeät.. yleensä aina ovulaatiosta menkkoihin rinnat tooosi kipeät ja turvonneet...taitaa olla turhaa ajatellakkaan, et ois tärpänny..
 

Yhteistyössä