Kipeät harjoitussppistukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 32+1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 32+1

Vieras
Mulle alkaa paniikkia pukkaamaan, vaikka (tai ehkä siksi että ) odotan jo neljättä. Kaikki aiemmat syntyneet rv 42 käynnitstettyinää ja mulla ei oo koskaan aeimmin ollu edes kunnolla harjoitussuppareita. Nyt on kuitenkin aamuyöstä alkaen vatsa kovettunut vähän väliä kivikovaksi, ja aina kun kovettuminen alkaa, vatsan sivulla tuntuu pitkittäin sellainen repivä "hermokipu", vähän kuin sähköisku. Se on nin lamauttava, että vesliasi tipuu nuunnileen kädestä, ei kyllä kestä kuin joitakin sekunteja- Itse vasan kovettuminen kestää sellasen 20-30 sek. Mitään "synnytyssupistuksa" nää ei ole, sen verran tajuan, ei tunnu painetta alapäässä, mut välillä kyllä särkee alaselkää ja -vatsaa. Ja näitä tulee sekä levossa että touhutessa, ei säännöllisesti mut joka tuti useampia.

Onko kellään ollut vastaavaa? voiko esim joku streptokokkibakteeri aiheutta tällasta? Neuvolan soittoaika oli ja meni (muistin ajan väärin ja sit olikin jo ohi). Mitä tekisitte?

No mä kokeilen tuota. (nukkumaan en tosin pääse, mut lepäilen.) en oo ky tänään pystynyt paljon mitään tekemäänkään, kun nuo repäisyt tuntuu niin pahalta. Mä en millää voi uskoa että täää enteilis synnytystä! Paniikki tulee!

Otin silloin puol kolmelta ne panadolit, join reilusti vettä ja lepäsin. tilanne ei oo muuttunut miksikään. Miksi mä ujostelen sitä synnärilel soittoa. Ei tä tilanne nyt niin paha ole että sinne olisin lähdössä. Ikävän tuntuista vaan. Tovi vaikea kellottaa supistusten väliä kun nää on tällaisia ettei oikein hahmota milloin alkaa ja milloin loppuu. Tuntuu että väillä mahan kireys kestää minutteja eli ei niin pitkää supistusta voi kai ollakaan... Haassulta tuntuu etten voi olla varma onko nää supistuksia vai mitä ihmettä. Ei kai se auta kuin soittaa. :(

Yhteistyössä