R
rv 32+1
Vieras
Mulle alkaa paniikkia pukkaamaan, vaikka (tai ehkä siksi että ) odotan jo neljättä. Kaikki aiemmat syntyneet rv 42 käynnitstettyinää ja mulla ei oo koskaan aeimmin ollu edes kunnolla harjoitussuppareita. Nyt on kuitenkin aamuyöstä alkaen vatsa kovettunut vähän väliä kivikovaksi, ja aina kun kovettuminen alkaa, vatsan sivulla tuntuu pitkittäin sellainen repivä "hermokipu", vähän kuin sähköisku. Se on nin lamauttava, että vesliasi tipuu nuunnileen kädestä, ei kyllä kestä kuin joitakin sekunteja- Itse vasan kovettuminen kestää sellasen 20-30 sek. Mitään "synnytyssupistuksa" nää ei ole, sen verran tajuan, ei tunnu painetta alapäässä, mut välillä kyllä särkee alaselkää ja -vatsaa. Ja näitä tulee sekä levossa että touhutessa, ei säännöllisesti mut joka tuti useampia.
Onko kellään ollut vastaavaa? voiko esim joku streptokokkibakteeri aiheutta tällasta? Neuvolan soittoaika oli ja meni (muistin ajan väärin ja sit olikin jo ohi). Mitä tekisitte?
Onko kellään ollut vastaavaa? voiko esim joku streptokokkibakteeri aiheutta tällasta? Neuvolan soittoaika oli ja meni (muistin ajan väärin ja sit olikin jo ohi). Mitä tekisitte?