Kipeästi apua kaivataan, epäilen raskautta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sintukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sintukka"

Vieras
Hei voisinkohan olla raskaana. Olen siis käyttänyt nuvaringiä n. 2 vuotta ja aina sillä tavalla että kaksi putkeen ja sitten pitänyt tauon. Nyt kuitenkin tein niin että pidin yhtä ensin kolme viikkoa ja sitten toista perään neljä. Luin että ehkäisy teho riittää aivan yhtä hyvin vielä sen neljännenkin viikon.

Minulla tämä vaihto päivä on siis perjantai. Nyt kun aloitin neljättä viikkoa tuon toisen ringin kanssa. rupesin tiputtelemaan tiistaina. tarkoitan rukseaa vuotoa pyyhkiessä. Rusehtava vuoto ei loppunut, joten päätin sitten jo torstaina ottaa rinkulan pois (kun siis se olisi pitänyt ottaa vasta seuraavana päivänä, eli perjantaina niin olisi tullut täyteen). No eipä enää tullut sitä ruskeaa pyyhkiessä. Lauantaina oli menkkamaiset vatsakivut ja luulinkin että alkaisi, mutta ei mitään. La-su välisenä yönä hirveä vatsakipu muttei kuitenkaan menkkamaiset. No ruskea vuoto jatkui sitten su aamulla. Su illalla mulla tuli pyyhkiessä jo punertavaa joten arvasin menkkojen alkavan. Ma ja ti oli ihan normaalipäivät, eli musta aika normaali vuoto. keskiviikko aamuna ihan vähän enää ruskeaa ja sitten ne loppu kun seinääm. Eli siis mulla oli oikeestaan vaan kaksi vuotopäivää kun aina muuten niitä on ollut vähintään neljä.

SItten mennään itse oireisiin, alaselkäkipuja, vatsa kipuja tuntuu että menkat alkais ja vatsa turvonnut, mua myös silleen juilii ikävästi. jos istun niin se helpottaa, mutta makuullaan ja seisten juilii. sitten kun ne menkat oli ke aamuna loppu niin pe ja la tuli kerran vessassa käydessä pyyhkiessä valkovuotoa joka oli rusehtavaa. Perjantaina kun ajoin autolla tuli mulla huono olo. Tein kaksi testiä toisen to ja toisen la ja negaa näytti molemmat. Lauantaina kun mentiin illalla leffaan, jouduin lähtemään kesken pois kun mulla tuli niin huono olo ja oksensinkin sitten siellä vessassa kun mies jäi katsomaan leffaa. Nyt parina päivänä on kakkakin ollu niin kovalla et tuntuu et taju lähtee ku yrittää ährää (tiedän kuvottavaa) ja mulla on yksinkertaisesti sellanen tunne että mun mahassa on jotain. Ja oireet ei ole kahden negan jälkeen loppuneet.

Mutta siis voisinko mä olla vai oonko vaan hullu?

Yhteistyössä