Kipeä patti herkimpien paikkojen vieressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sellainen ärtynyt, todella kova mätäpatti tuolla ihan klitoriksen vieressä. Se tuntuu aika inhalta, kun se hieroo klitorista aina kävellessä. Koska se on kipeä, niin orgasmista tulee todella, todella erikoinen tunne. Yritän keskittyä ihan muuhun, kuin tuohon pattiin, mutta välillä en vaan pysty pidättämään laukeamista. Ei se patti ole kuin about vähän isompi nuppineulanpäätä.

Enkä kyllä uskalla mennä lääkäriinkään tuon kanssa. Kaitpa se sieltä ajallaan puhkeaa, on mulla ollut noita ennenkin. :oops: No tietty sitten harkitsen uudelleen, mikäli se vain paisuu, eikä puhkea itsekseen. :X3::whistle::confused:

Oh dear! Se patti on nyt herneenkokoinen ja edelleen niin syvällä pinnan alla, ettei sitä pääse omin voimin puhkomaan :cry:
Mä soitan heti huomen aamulla päivystykseen. Hitto kun nolottaa! Se on siis ihan oikeasti sisemmissä häpyhuulissa ja ihan siinä klitorishupun vieressä ja painaa nyt aika ikävästi klittaa. :oops:

Ei ole mitään syytä hävetä, et sinä voi mitään sille että talirauhanen tukkeutuu noin ikävässä paikassa. Terveyskeskuslääkäri puhkaisee sen patin nopeasti ja vaikka se puhkaisu sattuukin aivan julmetusti niin kipu loppuu siihen. Tsemppiä !

Sain sen puhkaistua, mutta se ei tyhjentynyt kunnolla ja nyt siihen pakkaantuu vertakin sekaan. Mätää tuli jonkun verran pois, mutta ilmeisesti loppu oli tiukkaa tavaraa, puristaminenkin alkoi jo sattua ihan liikaa. Epäonnistuin. Huomenna lääkäriin :(

Sain sen puhkaistua, mutta se ei tyhjentynyt kunnolla ja nyt siihen pakkaantuu vertakin sekaan. Mätää tuli jonkun verran pois, mutta ilmeisesti loppu oli tiukkaa tavaraa, puristaminenkin alkoi jo sattua ihan liikaa. Epäonnistuin. Huomenna lääkäriin :(

Eiköhän se tyhjentynyt jo kokonaan jos kerran alkoi tulla kirkasta verta.

Jatkossa voit ottaa terävän neulan, kuumentaa sen sytyttimellä ja puhkaista itse. Rakot (esim jaloissa) olisi hyvä puhkaista terveen ihon puolelta.