kipeä ollut jo 2viikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina vaan jatkuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina vaan jatkuu

Vieras
söin yhen lääkekuurin jo,autto jonkun verran mut sit taas alko tää olo.Käynyt lääkärissä kaksi kertaa,sano et seurataan vielä viikko ja sit jos edelleen samat oireet tai olo muuttuu huonompaan ni tuu uudelleen mut muuten seurataan viikko.Nyt tänään on tullu korvakipu uutena oireena.Millään kehtais taas lääkärille kun korkeintaan sit viikon päästä.Tällänen olo on paljon pahempaa kun se et olis ihan kuumeessa.

Mä oon ollut 2,5kk tukossa.. :/ Ei kuumetta, ei kurkku kipua ei yskää.. Vain tukossa koko ajan.. Yhden lääkekuurin tähän söin ja luulin että autto mutta ei, taas oon tukossa.. Reilun kk päästä on laskettuaika niin mukava mennä synnyttää kun ei saa henkeä.. Kannattaa käydä lääkärissä uudestaan ja uudestaan että ottavat selvää mikä on..

Mä oon ollut 2,5kk tukossa.. :/ Ei kuumetta, ei kurkku kipua ei yskää.. Vain tukossa koko ajan.. Yhden lääkekuurin tähän söin ja luulin että autto mutta ei, taas oon tukossa.. Reilun kk päästä on laskettuaika niin mukava mennä synnyttää kun ei saa henkeä.. Kannattaa käydä lääkärissä uudestaan ja uudestaan että ottavat selvää mikä on..

mulla oli eka kurkku toosi kipeä,siihen löyty syy,sain lääkekuurin autto sen kuurin ajaksi mut sit alko taas.Koko tän ajan ollu nenä tukossa tulee välillä ulos välillä ei mut kokoajan jompikumpi puoli tukkeessa.Nyt taas tuntuu kurkussa ja yskä on sellasta kuivaa yskää mut takottaa kokoajan ja nyt siis tänään tullu toi korvakipu ja hiki iskee päällensä vähän väliä.Ottivat verikokeet ja uudelleen nielunäytteen ne oli kaikki ok.
Ei kuulemma ole mitään kilpirauhastenkaan liika tai vajaa toimintaa.Mut nyt tarvii kai sit se viikko katsella et miten olo muuttuu vai muuttuuko ja sit jos ei muutu tai muuttuu huonommaksi ni sit taas lääkärille.

Toivotaan et sun olos helppais enne synnytystä:)

Yhteistyössä