Kinuskikissan blogista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piste.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piste.

Vieras
Onko muiden mielestä jotenkin ärsyttävä? Mua ärsyttää siinä oikeastaan kaikki! Esim. ne kuvat, joissa on kinkku pilkottu TASAN 0,5cm x 0,5cm kokoisiksi paloiksi. Lisäksi kakut ovat pääsääntöisesti pahoja (mitä olen kokeillut). Pitääkö joka paikkaan tunkea sitä lemon curdia??!

Ja se confetin mainostaminen. ÄÄÄRSYTTÄVÄÄ!!

Kiitos kun sain avautua.

Eiköhän kinuskikissa mainosta confetin tuotteita koska hän on niiden virallinen testaaja. Saa varmasti siis välineensäkin ilmaiseksi sieltä, koska testaa ne ja mainostaa niitä.

tykkään itse blogista mut mun mielestä kans nuo moussetäytteet on aika mauttomia, sekä itsetehtynä että muidenkin tekeminä mitä oon maistanu. :) Siis pelkästään syötynä maistuu tosi hyvältä,mut kun laittaa sen kakun väliin niin jotenkin häviää maku kokonaan.. Paitsi jos laittaa lemon curdia pohjalle niin maistuu ainakin se!

Nyt löytyi kyllä ylivertainen avautuminen :flower:

Jos ei pidä lemon curdista, niin hei, sen voi jättää pois! Ihan silleen vaan jättää kauppaan ja vähän soveltaa ohjetta... Näin mä olen toiminut, enkä tässä kohtaa ole kokenut tekeväni mitään huikeaa oivallusta. Näinhän kai lähes aina toimitaan. Pomitaan ohjeista sellaiset, jotka miellyttää omaa makua tai muokataan oman maun mukaisiksi.

Ja toki jokainen itseään kunnioittava leivontablogisti tekee mahdollisimman kaunista ja tasaista jälkeä. Ketä kiinnostaisi joku tusinamokkapala, joka on leikattu vähän sinne päin, joka toinen pala isompi kuin toinen ja koristeet miten sattuu?

Mun testaamat ohjeet on kyllä ollu hyviä. Ja jos jossain ohjeessa on jotain mistä en pidä, niin joko muokkaan tai jätän väliin. Ei niitä kaikkia ole pakko testata.

Juu en enää testaakaan niitä ohjeita, ne on jo kokeiltu. Ja nykyään teenkin täytteet omasta päästä. Ja edelleen; en ole kateellinen. Ihailen kovasti esim. kakkuhelmi- ja fantasiina-blogeja.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Se ON ärsyttävän täydellinen blogi! :xmas:
Oikeasti en usko, et ne täydelliset luomukset ovat myös hyviä, eikä se ole kateutta.
Enkä lähde edes kokeilemaan.;)

Ajatteletko esim. ravintolassa samoin? Tilaamasi ruoka ei voi olla hyvää koska se on ammattilaisen tekemää etkä itse osaisi tehdä samaa?

Oikeasti en usko, et ne täydelliset luomukset ovat myös hyviä, eikä se ole kateutta.

Ihanaa että joku edes ymmärtää mun tuskaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ajatteletko esim. ravintolassa samoin? Tilaamasi ruoka ei voi olla hyvää koska se on ammattilaisen tekemää etkä itse osaisi tehdä samaa?

No jos joku näyttää oikein superkauniilta ja hehkeältä, se on yleensä sisältä kakkaa, ainakin liian monesti. Pätee myös ihmisiin. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No jos joku näyttää oikein superkauniilta ja hehkeältä, se on yleensä sisältä kakkaa, ainakin liian monesti. Pätee myös ihmisiin. :heart:

Tuollainen ennakkoluulokaan ei ketään kaunista.

Yhteistyössä