Kinuskikatti änkee joka lehteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin just

Vieras
Miksiköhän se Kinuskikissa on nykyään joka lehdessä, mulla ainakin menee mielenkiinto jos joku liian paljon näkyy joka paikassa. Ihan ok ohjeita sillä on, jotenkin vaan teenennäisiä ja väkisin väännettyjä mun mielestä. Hieno blogi hällä kyllä on, niin hienot ohjeet aina joka jutusta, mutta silti ärsyttää koko tyyppi. Vaikka en edes tiedä onko hän oikeasti ärsyttävä. No onneks mulla on pienet murheet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja näin just:
Miksiköhän se Kinuskikissa on nykyään joka lehdessä, mulla ainakin menee mielenkiinto jos joku liian paljon näkyy joka paikassa. Ihan ok ohjeita sillä on, jotenkin vaan teenennäisiä ja väkisin väännettyjä mun mielestä. Hieno blogi hällä kyllä on, niin hienot ohjeet aina joka jutusta, mutta silti ärsyttää koko tyyppi. Vaikka en edes tiedä onko hän oikeasti ärsyttävä. No onneks mulla on pienet murheet ;)

Ai, meinaatko, että ite soittelee lehtiin ja tyrkyttää itsestään haastatteluja? :laugh:

no missäs lehdissä se "taas" on? kotiliedessähän sillä on ainakii se kakku koulu, musta ainakii sillä osaamisella passaa lehtien sivuilla ollakkii, mielellään kattelis sen luomista telkustakii!

Yhteistyössä