Kinkyily harrastuksena (ja elämäntapana)

• Viestiketjun aloittaja Alabama
  • Ensimmäinen viesti
Alabama
Kahdet PervPark -bileet ovat nyt takanapäin. Viimeksi jännittu eka kerta, mutta nyt ei enää niin paljon. Kinkyscene on niin laajakirjoinen joukko ihmisiä, joilla on kaikilla erilaisia mieltymyksiä ja kiinnostuksen kohteita. Kinkybileissä on parasta (erästä bilevierasta lainatakseni), että voi toteuttaa omia fantasioita sallivassa ja hyväksyvässä ilmapiirissä.

Elämäntavaksi tämä on pikkuhiljaa muodostumassa mukavan suhdekuvion myötä. Enää valtasuhdeleikit eivät ole mulle pelkkää makuuhuoneessa tapahtuvaa toimintaa vaan se ulottuu arkeen. Aika näyttää minkälaiseksi juttu kehittyy. :)

Pervoiletko sinä vain makuuhuoneessa vai oletko itse innostunut käymään esim. kinkybileissä?

masokisti
Kahdet PervPark -bileet ovat nyt takanapäin. Viimeksi jännittu eka kerta, mutta nyt ei enää niin paljon. Kinkyscene on niin laajakirjoinen joukko ihmisiä, joilla on kaikilla erilaisia mieltymyksiä ja kiinnostuksen kohteita. Kinkybileissä on parasta (erästä bilevierasta lainatakseni), että voi toteuttaa omia fantasioita sallivassa ja hyväksyvässä ilmapiirissä.

Elämäntavaksi tämä on pikkuhiljaa muodostumassa mukavan suhdekuvion myötä. Enää valtasuhdeleikit eivät ole mulle pelkkää makuuhuoneessa tapahtuvaa toimintaa vaan se ulottuu arkeen. Aika näyttää minkälaiseksi juttu kehittyy. :)

Pervoiletko sinä vain makuuhuoneessa vai oletko itse innostunut käymään esim. kinkybileissä?
Minä en tiedä missä ne ovat ne perv park bileet?Luultavasti liian kaukana Pietarsaaresta?

Niina
Välimatka ei ole este hyviin bileisiin. Asun itse Oulussa ja etelä Suomeen matkaan minäkin kinkyilemään. La iltana oli Klubilla väkeä Lontoosta asti ;) Ja Suomessa osataan kuulemma kinkybilettää rennonnmin kuin Englannissa. Olen itse asiasta samaa mieltä tunnelmasta itsekin muutaman Lontoon reissuni jälkeen.

siivooja_m
Minulle kinkkyily on paremminkin elämäntapa ja ulottuu muuallekin kun sänkykamariin. Minusta sellainen kokonaisvaltainen kinky-elämä on parasta, mutta jokainen tekee näitäkin asioita omalla tavallaan.

Itse en niin ole bileihminen vaikka kovin nuo titut aina pyytelevät mutta ei tunnu minun jutulta. Tosin oikeassa porukassa sekin olisi varmaan jees juttu. Se lähteminen siinä kai on se juttu ja ainaiset kiireet *seli, seli* :)

oott

Tällä hetkellä vaan kotona kinkyillyt, mutta mieli tekisi bileitäkin koittaa. Mikä tämä pervpark on?

masokisti
Välimatka ei ole este hyviin bileisiin. Asun itse Oulussa ja etelä Suomeen matkaan minäkin kinkyilemään. La iltana oli Klubilla väkeä Lontoosta asti ;) Ja Suomessa osataan kuulemma kinkybilettää rennonnmin kuin Englannissa. Olen itse asiasta samaa mieltä tunnelmasta itsekin muutaman Lontoon reissuni jälkeen.
Ehkä sinä asut kaupungilla ja on lyhyt matka rautatieasemaalle mutta minä joudun ajaa auto 50 km Pännäinen ja siellä ei kaikki junat pysäyty!Jos olet domina hyppää junalta Pännäinen minä haen sinua sieltä me voimme leikkiä mun luo!Kyllä minä voin annaa piiskakin jos sinä annat minulle!Olen enemmän ja enemmän switch eli yritän olla kun toivon saada joku nainen silloin joka on kiinnostunut sama kuin minä!

Viimeksi muokattu:
Jane
Hei,
illassamme on nyt mahdollista ikuistaa itsensä ammattikuvaajan ottamiin kuviin, joten voitte itsestänne kauniita fetisistisiä otoksia yksin, kaverin kanssa tai muuten kinkyisissä tunnelmissa.
Valokuvausta varten on järjestetty Clubilta erillinen kuvaustila jossa kuvaaminen tapahtuu, joten vasten tahtoaan ei kuvattavaksi kukaan joudu.

Muuten kuvaaminen ja kaikenlaisten kuvaus-/tallennuslaitteiden käyttö illassa on kiellettyä.

Olemme saaneet jonkin verran kyselyitä koskien etkoja, eli sitä voisiko ennen PervParkin iltoja pitää yhteistapaamisia joista ihmiset voisivat lähteä yhdessä bilettämään.

Kyselemme nyt kiinnostustanne osallistua mahdolliseen etkotapahtumaan meidän tiimiläisen johdolla, jossa muihin samanmielisiin voi tutustua jo ennakkoon ja vähentää siten jännitystä illan osalta.

Jo olette nyt tai jatkossa kiinnostuneita tällaisesta voitte mailata joko info@pervpark.fi, tai allekirjoittaneelle eli Janinalle suoraan villi-iranwebmaster@wippies.fi

Helsingin messuilla :

http://www.sexhibition.fi/

Tiimiläisemme jakavat messuilla bilekortteja.

Wildclubin Swinger/Pervpark- miitit messuilla.

pe 30.10 klo 22-23 ja la 31.10 klo 19-20.

Edustajamme Juniper vastaa bilekysymyksiinne Helsingin seksimessuilla.

Kahvilaruokapaikan edustalla Hima & Sali, Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1 C, Bileisiin yhteistaksijärjestelyt mahdollisia ja kyytiin ilmoittautuminen hänen kautta. 9 hengen tilataksit lähtevät Kaapelilta Clubille la klo 20 varausten mukaan.

Taksit Clubille: 0451098689

Yhteistyössä