Kinky-ketju :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Tänne vain kaksimielisiä juttuja kiitos :D
Mä voisin tehdä kyselyn; jos olisi pakko valita, antaisitko miehesi olla mieluummin seksiaddikti vai bi-seksuaali? Entä mikä saa sut ehdottomasti lämpenemään sängyssä, mikä taas saa himot hiipumaan? Mut saa lämpenemään jos olen alkamassa nukkumaan ja mies tulee suihkun/saunan raikkaana taakseni ja alkaa suukottelemaan niskaa ja näykkäisee kevyesti korvanlehdestä, oijoi... Halut taas kaikkoaa (mieheni ei tätä tee mutta voisin kuvitella että inhottaisi) jos mies tulisi sänkyyn likaiset kalsarit jalassa ja raapis muniaan... Likainen mies on yök, omani käy joka ilta just ennen nukkumaan menoa suihkussa ja se tuoksu on perfect :heart:

Tänne vain kaksimielisiä juttuja kiitos :D
Mä voisin tehdä kyselyn; jos olisi pakko valita, antaisitko miehesi olla mieluummin seksiaddikti vai bi-seksuaali? Entä mikä saa sut ehdottomasti lämpenemään sängyssä, mikä taas saa himot hiipumaan? Mut saa lämpenemään jos olen alkamassa nukkumaan ja mies tulee suihkun/saunan raikkaana taakseni ja alkaa suukottelemaan niskaa ja näykkäisee kevyesti korvanlehdestä, oijoi... Halut taas kaikkoaa (mieheni ei tätä tee mutta voisin kuvitella että inhottaisi) jos mies tulisi sänkyyn likaiset kalsarit jalassa ja raapis muniaan... Likainen mies on yök, omani käy joka ilta just ennen nukkumaan menoa suihkussa ja se tuoksu on perfect :heart:

Hyvä aloitus.
(Vaikka vieläkin paheksun sitä miten paheksuit Riepua. ;) Se oli ja on mielestäni alle sinun.)

Mieluiten mies saisi olla biseksuaali seksiaddikti.
Ehdotonta turn-on/offia ei ole, mutta periaatteessa elän sillä säännöllä, jotta "jos mies saa minut nauramaan, niin saa laukeamankin ja vice versa."

Mieluummin addikti, en voisi tyydyttää bi-seksuaalia täysin... kaiketi? ei ole kokemusta :D

Hmm, mut saa villiksi jo miehen hymy, mutta auta armias jos paljasta pintaa vilahtaa... taidan olla niin hurmoksissa etten just nyt osaa kuvitella mitään mitä mies voisi tehdä ns. väärin. Likaisenkin voisin viedä suihkuun ja hoitaa siellä ;)

• Tykkää
Reactions: SporttisMama
Hyvä aloitus.
(Vaikka vieläkin paheksun sitä miten paheksuit Riepua. ;) Se oli ja on mielestäni alle sinun.)

Ehdotonta turn-on/offia ei ole, mutta periaatteessa elän sillä säännöllä, jotta "jos mies saa minut nauramaan, niin saa laukeamankin ja vice versa."

No pyydän anteeksi Riepulta ja muilta. En enää kommentoi Riepusta, i promise!
Exäni oli seksiaddikti ja vaikka se että mies on viriili (siis hyvin viriili) on toki kiihottavaa niin liika on silti liikaa... Mut kyllä mä varmaan mieluummin silti seksiaddiktia kattelisin kuin bitä. Enkä ole homokammoinen, heitä on paljon kaveripiirissä mutta oman miehen haluan olevan ihan hetero :)

No pyydän anteeksi Riepulta ja muilta. En enää kommentoi Riepusta, i promise!
arvodtsn RiepulupauExäni oli seksiaddikti ja vaikka se että mies on viriili (siis hyvin viriili) on toki kiihottavaa niin liika on silti liikaa... Mut kyllä mä varmaan mieluummin silti seksiaddiktia kattelisin kuin bitä. Enkä ole homokammoinen, heitä on paljon kaveripiirissä mutta oman miehen haluan olevan ihan hetero :)

Arvostan lupausta siitä huolimatta, että en oikein tajua, miksi moisen annoit.
Pidän kuitenkin kovin kaikista muista kirjoituksistasi ja olen iloinen siitä etten enää avaa avauksiasi "varpaillani".
Go Mama ja jyrisytä palstaa!

*mummeli tykkää*
:D

Hyvä aloitus.

Miksi miehesi pitäisi olla bi? Harrastatteko useinkin kolmen kimppaa?

oon meinannut jo monesti revetä sun jutuille ja kuville täällä kun ollaan livenä nähty, ens kerralla repeän varmaan oikeesti. vähänkö sä esität täällä jotain mitä et ole ;)
ps: joo, sun mies on ihan addikti, minäkin oon sen kokenut viimeksi noin kuukausi sitten, kyselepä mieheltäs ;)

Sarjassamme "Noloja nettiprovoyrityksiä" esittelemme tänään tämän?

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
Mieluummin bi kuin addikti. Yksi ex oli addikti, ja se oli ahdistavaa, kun se meni NIIIIIIN överiksi. Hän olisi halunnut 2-3 kertaa joka ikinen päivä, ja suuttui joka kerta jos minua ei juuri silloin huvittanut. : /

Suihkunraikkaus ja kevyt sekä hellä kosketus minutkin sytyttää, ja likaisuus sammuttaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Arvostan lupausta siitä huolimatta, että en oikein tajua, miksi moisen annoit.
Pidän kuitenkin kovin kaikista muista kirjoituksistasi ja olen iloinen siitä etten enää avaa avauksiasi "varpaillani".
Go Mama ja jyrisytä palstaa!

*mummeli tykkää*

Heheh, hauska kuvitella sut avaamassa aloitustani sillä tavalla kädet silmillä ja jännä pissi puoliksi housuissa :D Sit taustalla semmonen kauhumusiikki "Mitä sieltä silmille lävähtääkään..." :D

Yhteistyössä