SE ON PUOLALAISTAAlkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mitä sinappia te käytätte? Kun vaihtoehtona olis tollasia erilaisia itse tehtyjä (vahvaa ja mietoa ) ja sit ihan mietoa turun sinappia. Mitä käyttäis?
Mulle nyt on ihana sama minkä maalaista on, mietin vaan että millainen sinappi sopii kinkun kuorutukseen.Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ SUOMI:SE ON PUOLALAISTAAlkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mitä sinappia te käytätte? Kun vaihtoehtona olis tollasia erilaisia itse tehtyjä (vahvaa ja mietoa ) ja sit ihan mietoa turun sinappia. Mitä käyttäis?
Paistamisen jälkeen. Verkko pois, sinappi pintaan, sitten korppujauhoa ja kokonaisia neilikoita. Koko komeus takaisin uuniin niin, että kuorrutteesta tulee kauniin vaaleanruskea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten kuorrutatte kinkun?siis missä vaiheessa?
sit kun kinkku on valmis. verkko ja läski pois. sinappi pintaan, päälle korppujauhoja ja neilikoita jos tahtoo. sit 250 asteeseen 10-15min et saa väriä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten kuorrutatte kinkun?siis missä vaiheessa?
Sitä just,että pitääkö kinkun jäähtyä siinä välissä vai ihan suoraan uunista takkia päälle ja takas..=)Alkuperäinen kirjoittaja cella:sit kun kinkku on valmis. verkko ja läski pois. sinappi pintaan, päälle korppujauhoja ja neilikoita jos tahtoo. sit 250 asteeseen 10-15min et saa väriä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten kuorrutatte kinkun?siis missä vaiheessa?