Kinkkinen tilanne: VVO tarjosi asuntoa, mutten uskalla ottaa vastaan.

  • Viestiketjun aloittaja i&i
  • Ensimmäinen viesti
i&i
Eli tilanne on tämä:
VVO tarjosi asuntoa ja pitäisi tiistaihin mennessä päättää otammeko vastaan. Moninaisista syistä jouduin irtisanoutumaan työpaikasta torstaina ja uutta työpaikkaa etsin.
Luottotietojen menetyksen takia Sato pyytää 1500€ takuuta, joka ei sinänsä olisi ongelma, mutta tällä hetkellä en ole ollenkaan varma, että lopputili ja lomakorvaukset maksetaan ajallaan.
Asunto olisi juuri sellainen kun olen toivonutkin eikä vuokrakaan ole mahdoton jos siis pääsen takaisin työelämään toukokuun aikana.
Nyt pohdituttaa, uskallanko ottaa asunnon vastaan, kun tilanne on näinkin epävarma. Toisaalta hirvittää, tarjoavatko enää toista kertaa asuntoa jos tästä kieltäydyn.
 
"aamuvirkku"
saathan asumistukea, vaikket töihin pääsisikään? vai oliko tässä joku karenssisetti, kun itse irtisanoo itsensä? ei mitään säästöjä ilmeisesti, joista olisi apua? tai sukulaisia, joilta sais tukea tiukan paikan tullen?
 
"Vieras"
Sossu voi maksaa takuuvuokran, vaikka olisikin tuloja. Minulla maksettiin, koska piti myös maksaa ensimmäinen vuokra itse, eikä palkasta olisi jäänyt tarpeeksi, jos olisin vuokravakuudenkin joutunut maksamaan.
 

Yhteistyössä