kinkkinen ( ja pitkä ) juttu miehen pettämisestä ( epäilystä.. )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki ottaa päähän ja lujaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki ottaa päähän ja lujaa!!!

Vieras
kesä-heinäkuun vaihteessa oli viihteellä entisellä kotipaikkakunnallaan koko viikonlopun, kun olin lasten kans äidilläni kylässä.
sitä ennen meillä ollut jo kauan vaikeaa, ja riidoissa oltiin kun lähti viihteelle. ei soiteltu koko viikonloppuna ollenkaan toisille..
sieltä palatessa oli jotenki omituinen ja kun nukahti, tutkin kännykän loki tiedot ( väärin, mutta ennenki olen kuullu kaikenlaista juttua, mitä ei ole todeksi saatu todistettua.. ) ja sieltähän löyty yhen naikkosen puhelinnumero tallennettuna puhelimeen nimellä "H..Huittisista" jota ei ennen ole ollu sielä siis.
tähän numeroon oli soiteltu viikonloppuna ja siitä numerosta oli soiteltu miehen numeroon. eivät muuten ole tekemisissä ja kun asiasta kysyin ni mies haukku mut ja suuttu tosissaan ku olen kattonu puhelinta.kielsi soittelut, eivät ole muka soitelleet ollenkaan ( vaikka näin.. ). hermostu ihan täysin.
ennen on saanu hänen puhelinta kattoa ja seki on saanu kattoa minun puhelinta halutessaan, ihmetytti että miten nyt sitten noin hermostu.. haukkuu sitä naista aina, ei muka tykkää siitä ollenkaan, ja pyysipä tämä naikkonen vähän tapauksen jälkeen miestä kaveriksi facebookissaki, mutta mies torju pyynnön ja sano että "tuon ei tarvi minun elämästä tietää"..
tapaus on tiedossa, minun lapsuuden kaveri sattuu olemaan ja todella "mahtava" maine "antajana". tiedän että on sekaantunu ( muihinki ) perheellisiin varattuihin miehiin ja pilannut elämän.
ja hoksasimpa pesuun laittaessa miehen kauluspaidan sisäpuolella ( just siinä kohdassa, missä penis on ) sillon semmosia valkeita " naintitahroja" kun on paita jääny touhutessa väliin..
asiasta tapeltiin jonku aikaa ja kun ei asiaan tullu mitään selvyyttä, se on tavallaan unohtunu jo, ja arki jatkunu. en kehannu soittaa naikkoselle asiasta, vaikka mieli olis tehny.
kunnes nyt sitten oli eilen viihteellä ja yks mies oli levitelly siitä kylillä "valheita" että sillä on "huora" kotipaikkakunnalla..niin oli sitten mies menny ja soittanu sille naikkoselle että onko se sen huora ku täälä puhuvat semmosia..? kysyin sitten ( kun asiaa alko mulle yöllä selittämään ) että ja mistähän sait päähäs soittaa justa tälle naikkoselle sinne kotipaikkakunnalle?? sano vaan mies siihen että " ku sinä sanot sitä aina huoraksi"..

en tiiä taas mitä ajatella mistäki.pää pyörällä ja nyt tekis TAAS mieli soittaa sille akalle ja tingata totuus irti jotenki. masentaa ja v*tuttaa. tuola se nyt nukkuu taas päätänsä selväksi ja jos yritän taas asiasta keskustella ni menee varmasti tappeluksi. pitää minua vissiin ihan taukkina..!
kolmekymppisiä ollaan ( vaikka ei ehkä tekstistä uskois ) ja kaks pientä lasta on..ja minä en siis yleensä käy viihteellä missään. mies aina yksin/kavereitten kans.

teki hyvää purkautua tänne ja selvittää omaa päätä..

entä jos kieroilisit asian selville kun se varmasti miestäkin osittain vaivaa..? tarkoitan siis tätä perinteistä "tahdon vaan kuulla totuuden, ettei tarvitse kylillä pitää minua sitten narrina jos olen ainoa joka ei tiedä. Kyllä me tästä yli mennään ja selvitään jos petit ym ym".. meillä mies ei tunnustanut muuten, niin aloin sitten sille puhua näin ja tyyliin kyllä minä tiedän, kertoisit nyt vaan ihan suoraan. Ja se perkele meni halpaan ja tunnusti. Mutta täytyy olla tosi ymmärtäväinen ym että menee läpi, et voi suuttua ennenkuin tunnustaa.

Naisten pitää luottaa intuitioon!!! Itse olin typerä ja vastaavaa tapahtui meilläkin, epäilin, riideltiin... pidin itseäni idioottina ja epävarmana. mustasukkaisena.
Niinhän se sit oli että mies petti ja jäi rysän päältä kiinni. Ois pitäny uskoa omia tuntemuksia. Kyllä se pettää, älä huijaa itseäsi. Mies selkä seinää vasten nyt, tai otat muksut ja lähdet äidilles tai jonnekin. Jätä se luuseri. Merkit ei vois selvempiä olla.

haukkuu sitä naista aina, ei muka tykkää siitä ollenkaan, ja pyysipä tämä naikkonen vähän tapauksen jälkeen miestä kaveriksi facebookissaki, mutta mies torju pyynnön ja sano että "tuon ei tarvi minun elämästä tietää"..

Samanlainen juttu ja ainakin tämä lause sanatarkasti oli jo aiemmin toisellakin palstalla, kumma ettei juttu silloin jo selvinnyt

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
entä jos kieroilisit asian selville kun se varmasti miestäkin osittain vaivaa..? tarkoitan siis tätä perinteistä "tahdon vaan kuulla totuuden, ettei tarvitse kylillä pitää minua sitten narrina jos olen ainoa joka ei tiedä. Kyllä me tästä yli mennään ja selvitään jos petit ym ym".. meillä mies ei tunnustanut muuten, niin aloin sitten sille puhua näin ja tyyliin kyllä minä tiedän, kertoisit nyt vaan ihan suoraan. Ja se perkele meni halpaan ja tunnusti. Mutta täytyy olla tosi ymmärtäväinen ym että menee läpi, et voi suuttua ennenkuin tunnustaa.

tuokin on käyny mielessä..ei taia onnistua meillä. ennenki on siis ollu kaikenlaisia juttuja liikkeellä, mutta ei ole tunnustanu, ei sitten niin millään :( olen kokeillu kaikilla keinoilla.ja sillon ku ollaan naimisiin menty, niin on " sovittu" että jos pettämistä sattuu, ni ero tulee heti. ehkä siksikkään ei tohi tunnustaa.
luonne on kyllä niin ärsyttävän ittepäinen että vaikka nainen itte kertois mulle, ni ei varmana sillonkaan myönnä..

Alkuperäinen kirjoittaja yksi petetty 32v:
Naisten pitää luottaa intuitioon!!! Itse olin typerä ja vastaavaa tapahtui meilläkin, epäilin, riideltiin... pidin itseäni idioottina ja epävarmana. mustasukkaisena.
Niinhän se sit oli että mies petti ja jäi rysän päältä kiinni. Ois pitäny uskoa omia tuntemuksia. Kyllä se pettää, älä huijaa itseäsi. Mies selkä seinää vasten nyt, tai otat muksut ja lähdet äidilles tai jonnekin. Jätä se luuseri. Merkit ei vois selvempiä olla.

minäki olen kuulemma luulotautinen ym mukavaa. miten ihmeessä saan niskasta ittiä kiini niin paljon, että lähtisin nostelemaan vaikka mitään todistetta, varmaa, ole..? lapset kärsii varmasti kans siitä, nuorempi vielä aika vauva..
ja näin olen ajatellu, että ei mulla turhaan vaisto sano että nyt ei oo puhtaat jauhot pussissa.. jos nyt alan asiasta jankkaamaan ja " nalkuttamaan " ni se vaan painuu jonnekki juomaan..

Petturilta vaikuttaa... Miksi ihmeessa komekymppinen perheellinen mies edes kay jatkuvasti yksin viihteella? Soita sille naiselle ja vaita, etta mies on tunnustanut ja lypsa siten totuus esiin. Inha ukko!

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ottaa päähän ja lujaa!!!:
kunnes nyt sitten oli eilen viihteellä ja yks mies oli levitelly siitä kylillä "valheita" että sillä on "huora" kotipaikkakunnalla..niin oli sitten mies menny ja soittanu sille naikkoselle että onko se sen huora ku täälä puhuvat semmosia..? kysyin sitten ( kun asiaa alko mulle yöllä selittämään ) että ja mistähän sait päähäs soittaa justa tälle naikkoselle sinne kotipaikkakunnalle?? sano vaan mies siihen että " ku sinä sanot sitä aina huoraksi"..

Tämä meni multa ohi.
Eli miehesi soitti naiselle ja kyseli häneltä... jotakin? Siis miksi?
Jos joku levittelee valheita, niin eikö kannata kääntyä ensin sen valheiden levittelijän puoleen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ottaa päähän ja lujaa!!!:

Tämä meni multa ohi.
Eli miehesi soitti naiselle ja kyseli häneltä... jotakin? Siis miksi?
Jos joku levittelee valheita, niin eikö kannata kääntyä ensin sen valheiden levittelijän puoleen?

niin, se on semmonen mies joka inhoaa minun miestä ja keksii aina kaikenlaista, siis tuo joka oli levitelly niitä " valheita". mutta siis oli mies menny ja soittanu sille naikkoselle ja kysyny, että olekko minun "huora" kun mulla kuulemma semmonen on..siinähän se tavallaan puhu ittensä jo pussiin, mutta kun oli humalassa eilen, niin en kehannu alkaa enempää vänkyttämään asiasta. kysyin siis että miten sille keksit sitten soittaa niin sano vaan että kun sinä ( eli minä ) aina sanon sitä huoraksi....

Voi luoja! "naintitahroja" mitä ne on? Ja, jos niitä oli vain sisäpuolella niin, kai ne on karkaillut peniksestä ihan itekseen, kun niitä läikkiä olis myös ulkopuolella, jos välissä olis ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Petturilta vaikuttaa... Miksi ihmeessa komekymppinen perheellinen mies edes kay jatkuvasti yksin viihteella? Soita sille naiselle ja vaita, etta mies on tunnustanut ja lypsa siten totuus esiin. Inha ukko!

no sitäpä minäki olen ihmetelly.. ei eilenkään pitäny juomaan lähtiä. aiko vaan äkkiä käyä kaverillaan kylässä ja jäi sitten sille tielle ku kaveriki oli ollu viihteellä.. :( eikä vastannu ees puhelimeen enää. levottomana pyörin koko yön, enkä ole juuri nukkunu. stressiä pukkaa niin pirusti. enkä nukkunu senkään jälkeenkään kun jäi asiat vaivaamaan.. mutta jos siis tänään vielä jonnekki lähtee, niin yritän jonku hyvän jutun keksiä että saan naikkoselta totuuden irti. seki on kyllä niin kiero ja valehteleva, että vaikiaa tulee olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja realiteettiä:
Voi luoja! "naintitahroja" mitä ne on? Ja, jos niitä oli vain sisäpuolella niin, kai ne on karkaillut peniksestä ihan itekseen, kun niitä läikkiä olis myös ulkopuolella, jos välissä olis ollut.

varmaan tullu siinä vaiheessa ku on vetäny ittensä pois lumpun sisältä, eikä oo vielä housuja jalasa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta jos siis tänään vielä jonnekki lähtee, niin yritän jonku hyvän jutun keksiä että saan naikkoselta totuuden irti. seki on kyllä niin kiero ja valehteleva, että vaikiaa tulee olemaan.

Ei, tätä mä en voi käsittää.

Jos mies ei sulle asiaa tunnusta, niin ilmoita sitten vaan, että on parempi erota kun et pysty luottamaan.
Älä ala itse pelleilemään teinityyliin.

varmaan tullu siinä vaiheessa ku on vetäny ittensä pois lumpun sisältä, eikä oo vielä housuja jalasa..

onhan se voinu runkatakin ja sotkea paitansa.

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
onpa tylsä ja raskas tilanne. Miten perheellisetkin voi olla noin pentuja ja munansa vietävissä... ja miten te naiset jaksatte olla noiden mulkkujen kanssa?

sanoppa muuta! tämä käy tosissaan minun hermojen päälle. ja mistäpä tiiän mitä tauteja sillä naikkosellaki on ku nai jokaista vastaantulevaa m*ulkuntuskissaan..tuskin kortsua ollu kehissä, kun mies ei semmosia yleensä käytä ( meillä muu ehkäsy ).
sillon kun raskaana olin niin ei ainakaan tauteja ollu ku testattu, mutta miten nyt..!!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

onhan se voinu runkatakin ja sotkea paitansa.

tuskin päissään, viihteellä..

jos olis vastaava tilanne, ehkä sanoisin miehelle ihan vakavasti (ei silloin kun se on kännissä tai krapulassa), että nyt selvitetään tämä asia. Jos ei suostu, sitten miettisin eroa. Täytyhän kumppaniin voida luottaa.
Me sovittiin yhteen muuttaessa, että kerromme toisillemme heti, jos joku ulkopuolinen alkaa kiinnostaa tai jos on käyty vieraissa. Ja luottamus toimii.

Yhteistyössä